גדי סוקניק ויקיפדיה
סוקניק ינחה את טקס יום הזכרון. תחילתה של מסורת חדשה? (צילום: ויקיפדיה)

לאחר פרשת מידן: גדי סוקניק ינחה את טקס יום הזיכרון בראשון לציון

לאחר הדחתו של קובי מידן, העירייה פנתה לגדי סוקניק כדי שינחה את טקס הזיכרון לזכר חללי מלחמות ישראל

פורסם בתאריך: 10.4.18 16:39

אחרי הדחתו של קובי מידן היום (שלישי) מהנחיית טקס יום הזיכרון, הדחה שעוררה הדים רבים בעיר לכאן או לכאן, נודע כי עיריית ראשון לציון פנתה לגדי סוקניק בבקשה להנחות את הטקס. גדי סוקניק השיב בחיוב ואת הטקס בהשתתפות אברהם טל, אגם בוחבוט, גלי עטרי, מירי מסיקה ורבים אחרים הוא ינחה. בנוסף, את תפילת "יזכור" במהלך הטקס יערוך שחקן התיאטרון אריה צ'רנר ואת האמנים הרבים תלווה התזמורת הסימפונית ראשון לציון בניצוחו של רפי קדישזון. הטקס שיועבר בשידור ישיר גם ברשת, ערוץ 13 והכניסה אליו תהיה חופשית.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

גדי סוקניק הוא עיתונאי, ומגיש בטלוויזיה שנים רבות. בין היתר הוא שימש כמגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2. את שירותו הצבאי  שירת בקומנדו הימי, שייטת 13, בה המשיך לשרת במילואים, בין היתר הוא השתתף במבצע אביב נעורים ובמבצע החשאי להעלאת יהודי אתיופיה מסודאן בדרך הים.

עידן מזרחי, חבר מועצת העיר שהיה ממובילי המחאה להדחת קובי מידן מהנחיית הטקס מסר: "השכל הישר ניצח, לאחר מאבק עיקש, פתיחת עצומה עם 1,500 חתימות, בצירוף בקשות ההורים השכולים ושל תושבים רבים הוחלט, ובצדק, לבטל את הנחייתו של קובי מידן מטקס יום הזכרון בראשון לציון. אני רוצה לברך את ראש העיר דב צור, את מנכ"ל החברה העירונית ואת מנכל רשת שקיבלו החלטה נכונה. אין ספק כי שינוי המנחה יגרום לשקט ולניהול לטקס בצורה המכובדת ביותר. מי ייתן ולא יצטרפו שמות ומשפחות נוספים למעגל השכול".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר