קובי מידן מוטי מילרוד
צילום: מוטי מילרוד

סערה בראשון לציון: "ביקשו ממידן להתנצל, מדוע הודח מהנחיית הטקס?"

בראשון לציון ביקשו מקובי מידן להתנצל בפני המשפחות השכולות, שאם לא יודח. לאחר שהתנצל, הודח לאחר מכן. כעת הוא מפרסם התנצלות נוספת. גורמים בעירייה "ביקשנו התנצלות ברורה"

פורסם בתאריך: 10.4.18 16:16

לאחר שרבים בראשון לציון ובמועצת העיר ביקשו מקובי מידן להתנצל בפני הדברים שאמר, התנצל כאמור מידן ואמר שלא התכוון לפגוע בחיילי צה"ל היקרים לליבו. כעת, לאחר שבכל זאת הודח מהנחיית טקס יום הזכרון, רבים תמהים על המהלך. אם ראש העיר דב צור התרה את הנחייתו בהתנצלות, מדוע עיריית ראשון לציון מתנערת מהבטחתה? גורמים בעירייה מסרו ל"השקמה ראשון לציון" שנערכו שיחות עם מידן וביקשו ממנו התנצלות ברורה יותר, אך זו לא הגיעה  ולראש העיר לא נותרה ברירה אלא לקבל את ההחלטה הכואבת.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

כעת, שעות בודדות לאחר ההחלטה להדיחו, פרסם מידן התנצלות שניה וברורה יותר, בה כתב:

"קיבלתי לידיי בצער רב את החלטת מועצת העיר ראשון לציון בראשות ראש העיר, דב צור.
למן תחילת ה"פרשה" הבהרתי כי הדברים, שנכתבו בדף הפייסבוק הפרטי שלי, כאדם פרטי וכאזרח, נכתבו מתוך כאב אמיתי.
הוספתי והבהרתי כי הכוונה בדברי לא היתה לחיילי צה"ל היקרים ללב כולנו, אלו אינם מוזכרים בחמש המילים שחוללו את הסערה, ולא בכדי.  למרות זאת, אם מישהו פירש כך את הדברים ונפגע מהם – אני מתנצל. חד וחלק. שבתי על הדברים בפוסט נוסף שפרסמתי והפניתי במיוחד לבני המשפחות השכולות.

הבהרת הדברים הזאת היתה מקובלת גם על מפקד גלי צה"ל – תחנת השידור הצבאית. יש לכך משקל רב בעיניי.
ההחלטה שיזם ראש העיר, שמתעלמת מהנסיבות, היא החלטה מוטעית מאד בעיני מעבר למקרה הפרטי שלי, עלולות להיות לה השלכות מדאיגות מאד על גבולות השיח ותרבות השיח בחברה המשותפת היקרה לכולנו. ולא פחות חמור: דווקא ההחלטה הזאת עלולה לגרור את השכול לויכוח הפוליטי. אני מאמין שאיש לא מעוניין בכך, בוודאי לא אני.

לכן, ומעומק ליבי, אוסיף היום רק זאת: בפני המשפחות השכולות ובפני כאבן, אני מרכין את ראשי. כך כל השנה, ובמיוחד בימים הכאובים הללו, ערב יום הזיכרון.  ליבי יהיה עם בני המשפחות, הפעם מהבית".

ליאל  אבן-זוהר חברת המועצה מסרה גם היא, "התנצלותו של מידן לוועד המשפחות השכולות פורסמה ברבים לפני ימים. תמוה בעיני שמוצגת תמונה אחרת. בכל מקרה הבנתי שההחלטה כבר פורסמה בעיתונות עוד טרם קבלת עמדת כלל חברי המועצה. עמדתי נותרת כפי שהיתה ואני נמנעת בסבב ההחלטה.

פוסט ההתנצלות השני של קובי מידן, לאחר שנודע לו על כוונת העירייה להדיחו מהנחיית טקס יום הזכרון בראשון לציון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהודה

    כל הכבוד לעיריית ראשון לציון. הלוואי שכל העירייות ילכו בדרך הזאת. מר מידן היקר על פליטות אפשר לסלוח אך לא על פליטה כזאת. אני חושב שאולי תבדוק אפשרות להגר למקום בו תרגיש גאה. אולי לסוריה שם היחס לבני אדם מאוד חם. אולי לתורכיה או אולי לרוסיה.. אני בטוח שאדם כמוך ימצא את מקומו שם… אההה.. ואל תזדהה כיהודי או ישראלי כי אתה לא שווה להיות כזה. דרך צלחה מר מידן

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר