צילום: שגיא פלדמן

חגיגות ה-70: שיכון המזרח יחגגו ב"גן בעברית" והתושבים זועמים

רבים מתושבי שיכון המזרח מתלוננים על בימת העצמאות שתוקם ב"גן בעברית", שלטענתם נמצא מרחק רב ממוקדי השכונה

פורסם בתאריך: 21.3.18 18:26

תושבי שיכון המזרח מתלוננים כי בשונה משנים עברו, השנה הוחלט להעביר את במות יום העצמאות בשיכון המזרח מאזור צריפין ל"גן בעברית". לטענתם הדבר יקשה על התושבים המבוגרים והקשישים להגיע למקום ומהווה זלזול כלפי תושבי שכונת שיכון המזרח.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"פניתי לאחראי על החינוך והתרבות בראשון לציון לאחר שנאמר לי שהעבירו את הבמות משיכון המזרח ל"גן בעברית", כך אומר יהודה נקיס, נציג ועד הפעולה למען שיכון המזרח, ומוסיף, "שאלתי אותו למה העבירו את הבמות כזה רחוק, מי יגיע עד לשם? הרי המבוגרים לא יוכלו ללכת כי מדובר בכמעט שלושה קילומטר הליכה", מוסיף נקיס, "אנחנו דורשים שהחגיגות יעברו למקום קרוב יותר, מילא אם לא היה מיקום הגיוני, אבל יש כמה דונמים באזור צריפין שאפשר להקים שם את הבמה ושהקהל ייהנה בחגיגות השבעים, גם ככה אין חנייה באזור "גן בעברית" ואי אפשר להגיע לשם עם עגלות של תינוקות."

 

"גם ככה מזניחים את שיכון המזרח"

"לדעתי זה חוצפה להעביר את הבמות "לגן בעברית", כך אומרת ענת פנסו נפגי תושבת העיר, "נכון שגם "גן בעברית" שייך לשיכון המזרח אבל יש כאן כמעט 40,000 תושבים שאין להם רכבים ואף אחד פה לא חושב על האוכלוסייה החלשה. אנחנו רוצים שיחזירו את הבמות לאזור צריפין, לא חסרים מקומות בשכונה להקים במות, אפשר להקים אותן באצטדיון הכדורגל, באזור הבריכה, במרכז הטניס ועוד".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: המיקום בו נערכו החגיגות בעבר נפסל השנה על ידי המשטרה מכיוון שכיום מדובר באזור פיתוח שכונות צריפין החדשות, שאינו בטיחותי לקיום אירוע המוני. החברה העירונית ביצעה מיפוי מקיף לאיתור שטח חלופי אך לצערנו לא נמצא אחד מתאים, שיכיל את מספר משתתפי האירוע. הבמה בגן בעברית נותנת מענה ראוי ומוצלח לכל תושבי מזרח העיר לרבות שיכון המזרח ואנו מזמינים את כולם להגיע ולחגוג עימנו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר