"הילד סובל והגננת ממשיכה בשלה" (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

אב מתלונן: "הילד אלרגי לחתולים – הגננת מתעקשת לגדל חתולי רחוב"

אביו של הילד, "למרות שהילד סובל, הגננת מתעקשת לגדל חתולים בגן הילדים"

פורסם בתאריך: 12.3.18 12:59

כבר מזה שבוע שילד בן 5, תושב העיר בגן חובה בראשון לציון, לא פוקד את גן הילדים. הסיבה: הילד אלרגי לחתולים ואילו הגננת מאכילה ומגדלת חתולי רחוב בקרבת הגן.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"בגלל שלילד שלי יש אלרגיה חמורה לחתולים, ביקשנו שהגננת תוציא את החתולים מהגן ותפסיק לטפל בהם", מספר אביו של הילד, על התופעה בה הגננת מאכילה חתולי רחוב, ואלו הפכו את חצר גן הילדים למוקם מושבם הקבוע, "פניתי בפעם ראשונה לפני כמה חודשים לאגף החינוך בעירייה דרך המוקד העירוני, הגננת זומנה לשיחה בעירייה, אך הדברים נשארו כמו שהם ושום דבר לא השתנה ולפני כשלושה שבועות הגשתי תלונה חוזרת".

האב מתאר את הסבל הנגרם לילד, "אנחנו הולכים וחוזרים מהרופא עקב בעיות עור. הילד מטופל בסטרואידים וסובל. אני הפסקתי לשלוח אל הילד לגן מיום רביעי". מאחר שמדובר בפניות כה רבות מסביר האב, "נוצר משבר אמון עם הגננת, אני מבקש ומסביר ואין מענה. אני כבר לא רוצה להחזיר את הילד לאותו גן".

 

האב מספר כי גם פנה לווטרינר העירוני בנושא כדי לקבל פתרון "הווטרינר הסביר לי כי חתול שמאכילים אותו לאורך שנים נשאר בקרבת מקום, מספיק שהיא תפסיק להאכיל אותם למשך זמן מה". האב המודאג מסכם: "אני צריך להוציא את הילד מהגן באמצע השנה, לגרום לו להיפרד מכל החברים ולהעביר אותו לגן אחר".

תגובת העירייה: "מנהלת הגן קיבלה הנחייה ברורה ממנהל החינוך שאין להאכיל חתולים. אתמול נפגשו האב ואגף החינוך, על מנת לשבץ מחדש את הילד בגן אחר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר