ניפגש על החול? חוף ראשון – מוביל בניקיון

המשרד להגנת הסביבה פרסם את מדד "חוף נקי" ממנו עולה, כי חוף ראשון לציון נחשב לאחד הנקיים ביותר בארץ

פורסם בתאריך: 15.5.17 10:00

עונת הרחצה כבר החלה ואיתה, המוני המתרחצים שמותירים אחריהם לא פחות מ-100 קוב אשפה. אגף החופים והאגמים בעיריית ראשון לציון, שמטבע הדברים ערוך לכך, מנקה את כמויות הפסולת האדירות. ולמה כל זה חשוב? כי מדובר באחד מהקריטריונים אליהם מחויבת העירייה במסגרת תו התקן הסביבתי הבינלאומי, "הדגל הכחול".

נקי פה. חוף הים ראשון לציון

נקי פה. חוף הים ראשון לציון

בנוסף, מדד "חוף נקי" של המשרד להגנת הסביבה, משמש להערכה אחידה ואובייקטיבית של מצב החופים. מהמדד עולה השנה, כי רק 60 אחוז מהחופים שנמדדו דורגו כ"נקיים" עד "נקיים מאוד". המדד מספק מידע שקוף ועדכני על מצב הניקיון בחופים והמשרד להגנת הסביבה מסווג את החופים לחמש קטגוריות: נקי מאוד, נקי, בינוני, מלוכלך, מלוכלך מאוד. הרשויות שחופיהן נמצאו נקיים ביותר, הן אשדוד, אילת, ג'סר א-זרקא, באר טוביה, עמק חפר, תל אביב יפו, מטה אשר וכאמור- ראשון לציון.

ראש העיר ראשון לציון, דב צור, אמר לאחר הבדיקה: "חוף נקי הוא רווח של כולנו. אחריות של כל אחד מאיתנו לאסוף את הפסולת שלנו בסיום הבילוי ולהשליך לפח. עיריית ראשון לציון פועלת כדי לאפשר לתושבי העיר ליהנות מרחצה בחופי ים נקיים, נגישים, בטוחים יותר – וללא עלויות שאינן מחויבות המציאות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר