אייל גולן הקים חברת נדל"ן והגיע להשקיע בראשון לציון

העסקה הראשונה שנחתמה באזור מעיין שורק היא על שטח של 10 דונם בעלות של עשרה מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 19.11.20 14:47

אייל גולן, החליט לפתוח חברת נדל"ן חדשה והגיע לאחרונה להשקיע בשטח המוניציפאלי של ראשון לציון. העסקה הראשונה שנחתמה הינה בצמוד ליישוב נטעים על גבול ראשון לציון, באזור מעיין שורק, בה רכשו 10 דונם בעלות של עשרה מיליון שקלים. על פי מקורבים לעירייה, מדובר כיום בקרקע מטרופולינית חקלאית שלפי התוכנית המחוזית, יוקצה 15 אחוז לשטחי בנייה משטח אזור הנופש המטרופוליני בעתיד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חברת הנדל"ן של אייל גולן ושותפיו נקראת "G.R.Y – קבוצת גולן רחמני יעדים". הקבוצה תרכז את כלל פעילות הנדל"ן של השותפים ובנוסף תמשיך לאתר קרקעות להשבחה ופיתוח ליזום נדל"ן למסחר ומגורים.

"כחלק מהתפתחות עסקיי בתחום הנדל"ן לצד ההזדמנויות העסקיות כיום בענף, החלטתי לחבור למוטי אברג'יל, הבעלים של "קבוצת יעדים", רן רחמני, הבעלים של "קבוצת רחמני" ואיש העסקים ניסן יחזקאל", מסר גולן והוסיף, "כולם בעלי ניסיון רב ווותק בתחום ייזום והשקעות נדל"ן. החברה המשותפת תעסוק ביזמות נדל"ן ואיתור הזדמנויות עסקיות. אני מאמין שלנוכח ההשקעות בעולם הנדל"ן, לצד ניסיונם הרב של שותפי בתחום, נצליח לייצר ערך רב למשקיעים".

בעלי חברת "יעדים", מוטי אברג'יל אשר חבר לקבוצת G.R.Y, סיפר ל"השקמה ראשון לציון" כי במקור הוא מראשון לציון, משם עבר להתגורר ברחובות ובשנתיים האחרונות בגבעת ברנר. עוד הוא סיפר כי הוא מאמין בעיר ואת רוב הקרקעות הוא מחפש בראשון לציון, נס ציונה ורחובות. "קבוצת יעדים שברשותי רכשה 14 דונם לפני כשנה, עשרה דונם מהם העברתי במכירה לחברה החדשה. זו היתה נדוניה מהחברה שברשותי שכמובן עדין עובדת", אמר אברג'יל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר