רז קינסטליך ודודו מנצור. צילום: אביב חופי

מתחילים בפיילוט: מרמת אליהו למגדלים חדשים בנחלת יהודה

במסגרת פרויקט התחדשות עירונית בשכונה יעברו 61 משפחות לשני בניינים, בני 27 קומות כל אחד

פורסם בתאריך: 16.9.20 15:40

הבוקר (רביעי) התקיים טקס הנחת אבן הפינה לשני בנייני הפיילוט של פרויקט ההתחדשות העירונית בשכונת רמת אליהו בראשון לציון. במסגרת הפיילוט 61 משפחות יעברו לשני בניינים חדשים בשכונת נחלת יהודה מערב. מדובר בניינים חדשים שבנתה חברת אשדר מקבוצת אשטרום.

הבנייה בנחלת יהודה מערב, אשר החלה לאחרונה, תכלול שני בניינים בני 27 קומות כל אחד, על קומת קרקע ושתי קומות מרתף ו-212 יחידות דיור חדשות. בתום הבנייה, הן המשפחות הוותיקות והן המשפחות חדשות, יקבלו דירות מרווחות בבניינים יוקרתיים שיבנו ברמה גבוהה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בטקס השתתפו ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך ובכירים מהעירייה, בהם סגנית וממלאת מקום ראש העירייה ליאל אבן זוהר, ממלא מקום ראש העירייה, מוטי עג'מי, ממלא מקום יו"ר החברה הכלכלית אסף דעבול,  מנהל מרחב מרכז ברשות מקרקעי ישראל דודי מזרחי, מנהלת מחוז מרכז במשרד הבינוי והשיכון ד"ר סיתונית שמואלי, סמנכ"לית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית עינת גנון, מנכ"ל אשדר, ארנון פרידמן ונציגי החברה, נציגי העירייה והחברה הכלכלית, וצוות מנהלת פינוי בינוי רמת אליהו בראשות דודו מנצור.

בנוסף השתתפו באירוע נציגי 61 המשפחות מרמת אליהו, המתגוררות כיום ברחוב שי עגנון  וצפויות לעבור להתגורר בבניינים אלו לאחר סיום הבנייה. במסגרת בפרויקט,

"בדיוק לפני שנה עמדתי מול תושבי רמת אליהו בטקס הרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה והבטחתי כי נעשה ככל שביכולתנו על מנת לקדם את הפרויקט", אמר קינסטליך, "אני גאה ונרגש לעמוד פה לפניכם בדיוק שנה אחרי ולומר כי התוכנית להתחדשות עירונית ברמת אליהו בעיצומה. בשנה האחרונה יצאו לדרך במסגרת התוכנית חמישה מכרזי בנייה, אושרה להפקדה התב"ע של רמת אליהו, וכיום אנו מתחילים בבנייה של בנייני הפיילוט, ובקרוב תחל הבנייה גם בשכונת נוריות".

ראש מינהלת פינוי בינוי רמת אליהו, דודו מנצור, אמר:  לפני קצת פחות
מארבע שנים, כשאחרון בעלי הדירות משני הבניינים בש"י עגנון חתם על כתב ההסכמה, לפרויקט של בינוי פינוי של הבניינים הפינוי נראה עדיין בגדר חלום. והנה אנחנו עומדים כאן בסוג של התגשמות חלום".

מנהלת מחוז מרכז משרד הבינוי והשיכון, ד"ר סתונית שמואלי, הוסיפה: "אני רואה בחשיבות הפרויקט כהשגה של יעדי המשרד, חיזוק חברתי ופיזי וקידום מואץ של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. הבנייה פה בנחלת יהודה מערב היא הוכחה מוחשית וציון דרך חשוב לשיפור איכות חייהם של אלפי משפחות".

 

סמנכ"לית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, עינת גנון: "זהו פרויקט המגשים חזון בן חמש שנים, שהתחיל עם החלטת ממשלה בנוגע לרעיון מאוד ייחודי, בו המדינה נכנסת לנעלי היזם והיא זו המחתימה את הדיירים. רבים לא האמינו שהדבר אפשרי, אולם 61 המשפחות האמיצות שהיו חלוצות והעזו להיכנס לתהליך, מקבלות כעת מתנה נהדרת לראש השנה".

ממלא מקום יו"ר החברה הכלכלית, אסף דעבול: "היום הזה הוא הגשמת חלום מבחינתי. אני תושב רמת אליהו מזה 40 שנה, ולפני 25 שנה הצטרפתי למועצת העיר בדיוק מסיבה זאת, על מנת לעשות שינוי זה בחייהם של תושבי השכונה והיום זכיתי להגשים חלום זה"

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגענו לירח, הגענו למאדים, וויג'ר 1 וויג'ר 2 יצאו ממערכת השמש, אז למה אי אפשר לכוון 4 רמזורים בראשון לציון.
    רז , פקקת את העיר למוות.

  2. מישהו

    דודו מנצור, הוא מסוג האנשים שמצליחים בכל דבר.
    אדם טוב ומיוחד במינו.
    כל הכבוד.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר