העירייה תשלם 7.7 מיליון שקל עבור רכישת קולנוע רב חן

רז קינסטליך אמר בעקבות הרכישה: "יש לנו כוונה לפתח בעתיד את המתחם ולייצר רצף עירוני, ציבורי ומסחרי יחד עם היכל התרבות המצוי בסמיכות"

פורסם בתאריך: 17.4.19 15:23

7.750 מיליון שקל – זה הסכום שתשלם עיריית ראשון לציון עבור רכישת קולנוע רב חן בקניון לב העיר, לצורך הפיכת המקום למרחב ציבורי פתוח, שישמש לבנייה ולמסחר.

הנכס שנמצא ברחוב ז'בוטינסקי 16 בעיר, כולל שתי יחידות מסחריות בקומת הקרקע בשטח של 1,075.13 מ"ר וגג בשטח של 46 מ"ר. כמו כן, כולל הנכס חדרי מכונות בשטח של כ-100 מ"ר. הוא בנוי מאולם וגלריה ושימש במסך מספר שנים את כבית קולנוע, בהמשך הושכר והוסב לאולם אירועים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הרכישה היא חלק מהתוכניות העתידיות של העירייה, לצורך פיתוח אזור היכל התרבות שנמצא בסמוך. מחוות הדעת מטעם העירייה נקבע כי שווי הנכס עומד על 8,150,000 שקל לא כולל מע"מ. ואולם, לאחר מו"מ שנערך בין העירייה לבין החברה, הסכימו הצדדים על סכום של 7,750,000 שקל, לא כולל מע"מ.

"מדובר על רכישת נכס משמעותי בלב ליבה של העיר", מסר רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, "יש לנו כוונה לפתח בעתיד את המתחם ולייצר רצף עירוני, ציבורי ומסחרי יחד עם היכל התרבות המצוי בסמיכות ומהווה מקור משיכה לרבים. הרכישה מהווה חלק מהותי מתוכניות עתידיות של העירייה לפיתוח של אזור היכל התרבות הנמצא בצמידות למרכז המסחרי, ולחדש את המרכז הוותיק של העיר. בין השימושים שאנחנו בוחנים לעשות בנכס: משרדים שישמשו את היכל התרבות הסמוך, הקצאת השטח לעמותות שונות, או הפעלה של מתחם חללי עבודה משותפים שהעירייה תפעיל בהנחה לתושבי העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המקום הזה באמת שווה 7 מליון שקל? על סמך איזו הערכה?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר