shutterstock
shutterstock

14 משפחות מראשון לציון יוכלו לרכוש דירה בעזרת סיוע מוגדל

המשפחות, יוצאות העדה האתיופית, זכו בהמלוואה מיוחדת ממשרד הבינוי והשיכון

פורסם בתאריך: 30.1.19 16:42

14 משפחות מראשון לציון, התבשרו בימים האחרונים על זכייתן בסיוע מוגדל לרכישת דירה. מדובר במשפחות בנות העדה האתיופית, שקיבלו סיוע משרד הבינוי והשיכון, במסגרת הענקת משכנתאות בתנאים מיוחדים למשפחות של יוצאי אתיופיה. מלבד המשפחות מראשון לציון, קיבלו סיוע 13 משפחות נוספות מרחובות וארבע משפחות מנס ציונה. כל המשפחות קיבלו הלוואה לרכישת דירה בסכום של 600,000 שקל, ללא ריבית למשך עשר השנים הראשונות ובריבית מסובסדת בשיעור של שני אחוזים, ל-15 השנים שלאחר מכן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"מדובר באחד הפרויקטים החשובים שמוביל המשרד כחלק מתפיסה כלכלית-חברתית שבבסיסה עומדות ההבנה והמחויבות של המדינה לצמצום פערים וליצירת שיוויון הזדמנויות", מסרה שרת הבינוי והשיכון, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון, והוסיפה: "הסיוע לאוכלוסיות מוחלשות הוא נדבך עיקרי במדיניות משרד הבינוי והשיכון וכמי שפעלה ופועלת למען קידום נושאים חברתיים, אני שמחה וגאה לעמוד בראשו".

עד כה בסך הכל 412 משפחות כבר מימשו את זכייתן ואליהן הצטרפו 160 משפחות נוספות מרחבי המדינה, לאחרסבב הגרלת ההמשך לשנת 2018.

המשפחות שזכאיות להשתתפות בתוכנית, הן משפחות חד הוריות ומשפחות וזוגות שלפחות אחד מבני הזוג הוא יוצא אתיופיה, ללא הגבלת גיל. על מנת שאותן המשפחות יוכלו להשלים את תהליך רכישת הדירה, משרד הבינוי והשיכון יצא במיזם עם חברת עוגן לבית, במסגרתו מוענק ליווי אישי הכולל ייעוץ מול הבנקים, מציאת נכס ואיתור מקורות מימון משלימים לצורך רכישת הדירה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ראשלצי לשעבר

    מקומם. נכון שיש כאלה שמגיע להם, אבל ההורים שלי חיו בשיכון שנים רבות ולאחר מכן באזורים שונים (גם במערב העיר) ולא קיבלו סיוע בשום דבר מהעירייה. ראשון לציון רק הבריחה אותנו. יהיה מוטב אם עיריית ראשון לציון החדשה תסייע גם לחלשים שהם לא אתיופים כי יש גם כאלה .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר