יבנו 60 יחידות דיור להשכרה לטווח ארוך. פרויקט דירה להשכיר קדמת ראשון
יבנו 60 יחידות דיור להשכרה לטווח ארוך. פרויקט דירה להשכיר קדמת ראשון

עלייה של כ-17% בהתחלות הבנייה בראשל"צ ביחס לרבעון הקודם

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מדווחת: 1,466 התחלות בנייה בעיר ברבעון האחרון. יו"ר ארגון הקבלנים של ראשון לציון והסביבה: "באחרונה אושרה תכנית מתאר חדשה שעתידה להפוך את העיר לשלישית בגודלה בארץ"

פורסם בתאריך: 8.10.18 17:08

נתונים אופטימיים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה: עלייה של 17.2% בהתחלות הבנייה בראשון לציון. בסך הכל במהלך הרבעון האחרון נרשמו 1,466 התחלות בנייה בעיר.

על פי נתוני הלמ"ס ראשון לציון היא בין הערים היחידות שבהן חלה עלייה במספר התחלות הבניה ברבעונים האחרונים. בסך הכל נרשמה בעיר עלייה של 132.2% בהתחלות הבנייה בעיר בשנה שחלפה. בכך, ראשון לציון היא החמישית ברשימת הערים המתרחבות בין אפריל 2018 לספטמבר 2018, כשלפניה בין השאר תל אביב וירושלים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


גם ברבעון הקודם רשמה העיר גידול מרשים בהתחלות הבנייה עם 1,250 דירות. זאת, כאשר נתוני הלמ"ס באותו הרבעון הצביעו על ירידה של 22% בהתחלות הבנייה בארץ ביחס לשנה שעברה. בסך הכל החלו להיבנות בין אפריל ליוני השנה 11,228 דירות, לאחר שברבעון הראשון נבנו 9,945 דירות בלבד.

 

בעקבות הנתונים מסר שלומי זליג, מנכ"ל ובעלים משותף של חברת הנדל"ן שמשון זליג ויו"ר ארגון הקבלנים של ראשון לציון והסביבה: "דו"ח הלמ"ס הנוכחי, בדומה לדו"חות הקודמים מצביע על נתונים אופטימיים בנוגע להתחלות הבנייה בעיר . ראשון לציון מתפתחת בין היתר בעקבות מכרזי תכנית מחיר למשתכן אך גם בשל ריבוי העסקאות מול בעלי קרקע פרטיים במסגרת עסקאות קומבינציה באזורים כמו מתחם הראשונים  או נחלת יהודה. לאחרונה אושרה תכנית מתאר חדשה לראשון לציון שעתידה להפוך את העיר לשלישית בגודלה בארץ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר