בניית גן ילדים בשכונת האירוסים
עשרות גני ילדים יבנו. בתמונה - בניית גן בשכונת האירוסים (החברה הכלכלית)

התוכנית לקידום תוכניות למבני חינוך: היכן יוקמו גני ילדים חדשים?

מבני חינוך חדשים יוקמו בראשון לציון, בתכנית - גני ילדים, מועדון לגיל הזהב ועוד. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 30.7.18 10:05

רשות הרישוי של עיריית ראשון לציון אישרה לאחרונה קידום תוכניות להקמת מבני חינוך. ברחוב גדעון בשיכון המזרח יוקם לפי התוכניות גן ילדים עם שלוש כיתות, והמבנה הזמני ייהרס. במקום תבוצע חפירה ויציקת רצפה בקומת הכניסה. לביצוע התוכנית נדרשים אישורים רבים, של מהנדסים, פקיד היערות, אגף נכסים ואישור מרמ"י (רשות מקרקעי ישראל).


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ברחוב שלמה עראקי 6 בשכונת קריית שמחה יוקם (לאחר קבלת כל האישורים הנדרשים) מבנה דו קומתי עם גן ילדים וחצר מקורה בקומת הקרקע ומועדון גיל הזהב בקומה הראשונה. חניות סמוכות יבוטלו לשם כך באופן זמני במהלך העבודות ויוחזרו בתום הבנייה.

גן ילדים נוסף ייבנה ברחוב לובמן 4 בשכונת השומר. הוא יכלול שלוש כיתות ומרפסות פתוחות. לפני הבנייה יידרשו אישורים רבים, בין היתר מאגף החנייה והתנועה, אגף הנכסים, מכבי אש ובזק.

בהחלטה אחרת של רשות הרישוי נקבע כי תקודם תוכנית לתוספת יציאת חירום מחניון היכל התרבות לרחוב ז'בוטינסקי, וזאת לפי דרישת רשות הכבאות. הביצוע מותנה בקבלת אישורים מאגף הרישוי ומיועץ בטיחות ואישור הג"א לפטור מבניית מקלט.

תוכנית נוספת שאושרה היא תוספת "תורן מיתרים" (כלומר אנטנות) של בזק על גג הבניין ברחוב לזרוב 4 באזור התעשייה, בניין שבו נמצא סניף של החברה. לשם ביצוע התכנית נדרשים אישורים מהאגף לאיכות הסביבה וכן הסכמה של רשות שדות התעופה. תוספת האנטנות נעשית לפי תכנית תמ"א 36 א', אשר דנה בתנאים לאישור הפעולה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יואליש

    ומה אם מועדות לגמלאים מהציבור החרדי ? מה אם בניית גני ילדים לציבור החרדי בראשון לציון? העיקר שבעיריה אומרים אנו משקיעים שווה בשווה לכלל התושבים נו הרימו הכפפה ובנו מועדון לגמלאי הציבור החרדי וגני ילדים גן שפתי חרדי וכו'

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר