קרית כרמים ראשון לציון
קריית כרמים בראשון לציון

בנים ממשיכים: הגרלה נוספת במסגרת "דיור בר השגה" תיערך באפריל

עיריית ראשון לציון תערוך שתי הגרלות נוספות במסגרתן תציע דיור בר השגה. בתכנית - דירות החל מ-860,000 שקלים

פורסם בתאריך: 25.3.18 18:21

עיריית ראשון לציון פתחה היום (ראשון) את ההרשמה להגרלת הזכות לרכישת דירה במסגרת תוכנית דיור בר השגה עבור "בני העיר". ההרשמה תיערך בבית מכבי ברחוב גולדה מאיר 21 והיא תיסגר ב-9 באפריל.  הגרלה נוספת תתבצע במרכז נוער וצעירים (הרצל פינת תש"ח) למחרת, 10 באפריל, בשעה 20:00 בערב.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

הגרלות מסוג זה החלו לפני חמש שנים ועד היום נמסרו כמאה דירות לזכאים. ההגדרה "בני העיר" מתייחסת לאנשים שמתגוררים בראשל"צ לפחות 10 שנים (5 שנים אם מדובר בעולים חדשים), כאלה שבני זוגם עונים על התנאי הנ"ל או שלפחות אחד ההורים עונה עליו, וכך מאפשרת גם לצעירים שעזבו את העיר להירשם להגרלה.  

ההיצע כולל דירות 2 ו-3 חדרים ברחובות בלפור 9 (6 דירות 3 חדרים), האבות/הרברט סמואל (10 דירות 3 חדרים), וירושלים 3 (12 דירות, 2 של 2 חדרים, 10 של 3 חדרים). מחיר דירת 2 חדרים יחל ב-860 אלף שקל ומחיר דירת 3 חדרים יחל ב-1.16 מיליון שקל, המחירים משקפים הנחה של כ-25 אחוז ממחירי השוק.

הבנייה ברחוב ירושלים טרם קיבלה היתר, ומחברת רויאל גארדן נמסר כי הבנייה בבלפור כבר החלה ומתוכננת להסתיים בעוד כשנה וחצי, בסתיו 2019, וכן שהבנייה ברחוב האבות עוד לא החלה והצפי הוא כי העבודה תתחיל בתוך  5-6 חודשים ותסתיים בעוד כשנתיים, באביב 2020.

ראש העיר דב צור, "היוזמה הזו היא דרך יצירתית ויעילה לאפשר לצעירי העיר לקנות דירה כבר היום במחירים נמוכים משמעותית ממחיר השוק. המתווה הזה נותן למשפחות צעירות את ההזדמנות להתחיל את החיים מנקודה אחרת. אני מקווה שנוכל לתת תקווה ועתיד טוב יותר לעוד ועוד צעירות וצעירים בני העיר".

יוזם המתווה לדיור בר השגה והמשנה לעירייה דורון אוזן אמר, "אני שמח שהצלחתי להוציא עוד לפני חג הפסח הגרלות נוספות שמתווספות להגרלות הקודמות. זהו דיור מוזל בזכות המתווה שיזמתי והוא נחשב פורץ דרך ברמה הארצית. מטרתי היתה למנוע מצעירי ראשון לציון לעזוב את העיר ואני מיישם זאת הלכה למעשה. אני מודה לחברי בוועדה, ליועץ המשפטי, ולצוות ההנדסה ומאחל חג שמח ובהצלחה לנרשמים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר