סוד הסטוק: "כל אחד שנכנס עם 100 שקלים מרגיש עשיר"

למה אנחנו מכורים לחנויות "הכול מהכל" ואיזה פריטים אתם יותר מעדיפים?

פורסם בתאריך: 2.1.18 18:27

הסיכוי שתצאו מבלי שקניתם משהו באחת מחנויות "הכל מהכל" – שואף לאפס. ולאו דווקא בגלל שחיידק הקנייה דבק בכם. הטרנד אותו התחילה רשת "מקס סטוק" בסניפים אחדים ברחבי הארץ מצפון עד דרום, לא מפסיק לרגע והתקדם עד ל-47 סניפים בפריסה ארצית, שמכילים מגוון מוצרים, כמו צעצועים, כלי בית, מוצרי ניקיון, ביגוד לתינוקות ועוד רשימה בלתי נגמרת שמשתנה כל הזמן, בדומה לכך גם קצב תחלופת הלקוחות מהיר בחנויות מסוג זה, ואלו לא פסחו על ראשון לציון בה – ניתן למצוא סניפים אחדים ברחבי העיר.

כבר בכניסה לחנות שממוקמת בסמוך לגן העיר, ניתן לראות עשרות לקוחות מסתובבים בין המחלקות השונות, נראה כי רובם לא באמת יודעים מה הם מחפשים, פשוט נהנים לעבור בין המדפים ולבהות ממושכות, הפנסיונרים שבהם ככל הנראה בסך הכול רצו קצת להכניס יותר עניין לאותו יום, ונטשו לדקות אחדות את הפרלמנט הקבוע בשביל לחלץ עצמות ולרוקן קצת את הארנק ממטבעות. "אני באה לכאן לפעמים ארבע פעמים בשבוע. המוצרים זולים והאיכות טובה", מספרת גילי, שיוצאת עם השקיות הרבות.

הלקוח 

"הלקוח הישראלי מתאים את עצמו לאופי של החנות, כשהוא נכנס הוא מרגיש חופשי והוא יכול לקנות הרבה בבת אחת מבלי לחשוב יותר מדי. כל אחד שנכנס עם 100 שקלים מרגיש עשיר", מסבירים בעלי החנות, רון פלק, בן 34, ועודד מטרי, בן 35, שנפתחה לפני כשלוש וחצי שנים. "יש לקוחות שמגיעים שלוש פעמים ביום לכאן. אנחנו כל הזמן מתאימים את עצמנו לפי עונות השנה. החנות כל הזמן כאילו מתחפשת לפי צורכי הלקוחות".

מהם חמשת הפריטים הנמכרים ביותר בחנות, בו זמנית?
"לא באמת ניתן לקבוע. קונים הכול מהכל".

המחיר

כמעט כל המוצרים בחנות מובאים בייבוא ישיר של רשת החנויות "מקס -סטוק", רובם מסין אבל לעיתים גם מאיטליה וטורקיה. "אמנם אנחנו מרוויחים על כל פריט את הרווח המינימלי אבל בזכות המחירים הנמוכים אנחנו מצליחים למכור כל אחד מהם בכמויות", אומר פלק. בזמן השיחה עימם, רוב הלקוחות בחנות היו אוכלוסיית של בני יותר מ-60, ואמהות עם עגלות, אמנם אלו לא הקהל היחיד – אך ניתן לראות כי הם הקהל הנאמן ביותר – ובאותה שעה זו הייתה המטרייה הצבעונית שניצחה בקרב על "הפריט הנמכר" – מה שרוב הסיכויים לא יקרה ביום עם טמפרטורות גבוהות יותר.

"אני חושב בנוסף לכל הפריטים הרבים שיש בחנויות מהסוג הזה. מה שמייחד אותן זה ההתלהבות של המנהלים והמוכרים. בכל פעם שאני פותח ארגז של מוצר מסוים אני עדיין מתלהב כמו ילד קטן", אומר מטרי. ואכן, אף אחד לא מגיע לחנות עם רשימת קניות או תוכנית פעולה מסוימת ובדיוק כפי שמזג האוויר בחוץ גורמת ללקוחות לקנות יותר ממוצר מסוים, כך גם האווירה בחנות – לקחת כמה שיותר, בכמה שפחות זמן וכמובן כסף.

מהם המוצרים היותר נמכרים?

כירבולית – 20 שקלים

מוצרי יצירה – (חרוזים, מדבקות, חתיכות עץ ועוד) 1-10 שקלים

שלטי לב – 5.90 שקלים

ארגונית לתרופות – 5 שקלים

מכשיר לאיסוף צרכי חיות המחמד – 5 שקלים

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר