השאיפה להגיע לכלל תושבי העיר, האמצעי? פיצה!

עידן אולבינסקי חבר לרונאל קריימר והשניים פתחו בעיר את אחת הפיצריות המצליחוץ ומה הראשלצים הכי אוהבים? לא תאמינו!

פורסם בתאריך: 13.9.22 17:40

תכירו את עידן אולבינסקי, בן 29 ובוגר שירות קבע ארוך בחיל רפואה שהפך עם הקורונה להיות זכיין סניף פאפא ג'ונס בראשון-לציון כשהוא חובר לרונאל קריימר (23) רקע וניסיון בתחום ניהול מסעדות ובפרט פיצריות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני יותר משנתיים, במהלך הסגר הראשון החליט עידן לחתום על הסכם הזיכיון עם רשת הפיצה הבינלאומית ו פאפא ג'ונס. "התחברתי מאוד למוצר, לפיצה של פאפא ג'ונס שמורכבת מחומרי גלם טריים ואיכותיים ובכל העולם הטעם הוא אותו הדבר. גם כאן וגם בארצות הברית או באירופה", הוא משתף.

איפה הכרת את השותף שלך?

״במסגרת ההכשרה שלי בתור זכיין נשלחתי למספר חודשי הכשרה בסניף של הרשת, אותו ניהל רונאל ושם הכרנו. למעשה רונאל הוא זה שהכשיר אותי ולימד אותי את העבודה וניהול העסק. התחברנו, ושמרנו על קשר גם לאחר פתיחת סניף ראשון. כשנה לאחר הפתיחה, אני רציתי לקדם את הסניף לשלב הבא ורונאל רצה להתקדם מתפקידו הנוכחי. לכן החלטנו אני ורונאל לשתף פעולה ולמעשה להפוך שותפים בסניף ראשון לציון. ביחד, הרמנו את הסניף בעבודה קשה ושיתוף פעולה, והיום אנחנו נותנים שירות לכל העיר. אנחנו מתחייבים להגיע ללקוחות עם פיצה חמה בחצי שעה ומגיעים גם בחצי מהזמן, מה שמאוד מאתגר בעיר גדולה כמו ראשון. אנחנו לא מתפשרים על איכות המוצר, ודואגים כל יום שכל משלוח יהיה ברמה שתושבי ראשון לא מכירים. העובדים בסניף שלנו עברו הכשרה מקצועית וכולם מיומנים מהטבחים, לשירות הלקוחות ועד השליחים האדיבים שלנו״ הוא מסביר ומוסיף ״התוצאות לא איחרו לבוא. ההשקעה שלנו בשילוב המודל העסקי שפיתחו בעלי הרשת בארץ הוכיחו את עצמם ולאחר מספר חודשים המכירות הוכפלו, ובמגמת עליה מתמדת. השאיפה שלנו היא להגיע לכל תושב ושכולם יכירו אותנו״. 


איזו פיצה היא המועדפת על תושבי העיר?

״הפיצה היוונית של פאפא. יש בה בצל סגול, זיתים שחורים, עגבניות, גבינת פטה ומעט פלפל פפרוצ'יני פיקנטי, זו הפיצה הכי נמכרת אצלנו ללא ספק״.

הראשל"צים אוכלים יותר בבית, או במשלוח? ובכלל, מה מייחוד אותם?

״הראשלצים אוהבים מאוד להזמין הביתה ולאכול יחד עם המשפחה והחברים״

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר