אחרי אנורקסיה והשתלת ישבן האם ל-5 ילדים בדרך לכבוש את הרשת

שיר לגזיאל שהתגברה על אנורקסיה בילדותה ועברה ניתוח כושל להשתלת סיליקון בישבן לא ממש נמנעת מפרובוקציה ולא מודאגת מתגובות הילדים

פורסם בתאריך: 28.12.19 16:55

שיר לגזיאל, אם לחמישה ילדים בת 35, ואם תראו אותה בבוקר כשהיא מפזרת את הילדים בגנים ובבתי הספר, תתקשו להאמין שברשת היא לא חוושת מפרובוקציה, ומתחזקת יותר מ-40 אלף עוקבים.

הפוסטים של לגזיאל ברשתות החברתיות זוכים למאות תגובות ולייקים, והיא מצידה מנסה להציג את העולם כפי שהוא נראה בעינייה, בלי לעשות חשבון למה יגידו האחרים. "אני מאמינה שאישה צריכה להרגיש טוב עם עצמה ועם מה שעושה לה טוב, ולא לחשוב על מה אחרים יגידו", היא מסבירה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אבל לא תמיד זה היה ככה. דימוי הגוף של לגזיאל הוא נושא שמלווה אותה מגיל צעיר מאוד, וכשהייתה בת 11 הגיעה למצב של אנורקסיה.

"זה התחיל בכלל דרך אחות בית הספר שיום אחד ראתה אותי וזרקה לי הערה על המשקל שלי. זה פגע בי והחלטתי שאני עושה הכל כדי לרזות וכדי להוכיח לכולם שאני יכולה", היא מספרת, "מהר מאוד הגעתי למצב של אנורקסיה. ראיתי באוכל אויב שלי, נמנעתי מלגעת בו וחששתי ממנו. אני זוכרת שבשלב מסוים לא היה מנוס מלאשפז אותי והייתי במחלקה סגורה".

"זה היה קשה, חברות למחלקה מתו מולי והבנתי שאני חייבת לעשות שינוי ולחזור למשקל תקין", היא אומרת, "עברתי המון שיחות עם המשפחה ועם אנשי מקצוע עד שהייתי בת 16. זה היה קשה, מתסכל, לא פשוט, אבל היום אני אוהבת את הגוף שלי, גם אם הוא לא מושלם. מי שעברה אנורקסיה יודעת שהמשקל תמיד יהיה לה בראש ולא משנה מה".

כעת, בגיל 35, עם חמישה ילדים בני שמונה, שבע, חמש, ארבע ושנה וחצי, גזיאל לא מתביישת להעלות תמונות שלא מותירות הרבה מקום לדמיון. "זה התחיל בזה שאני חושבת שלהיראות נשית וסקסית ולאהוב את עצמך ואת גופך הפך להיות לא נורמלי בשנים האחרונות. אנשים שופטים את הנשים על פי הלבוש בלבד. רציתי להוכיח לי ולאחרים שאישה שאוהבת את גופה זה דבר נורמלי".

על התגובות שהיא מקבלת בעקבות פרסום אותן התמונות היא אומרת: "יש גם תגובות שליליות ויש גם תגובות חיוביות, מגברים וגם מנשים שכותבות לי שזה מעצים אותן ושאני ההשראה שלהן".

איך הילדים שלך מגיבים?

"הילדים עוד קטנים, הם לא עוקבים".

לפני כחצי שנה, כחלק מהדיאלוג שלה עם דימוי הגוף, לעשות ניתוח להשתלת שתלי סיליקון בישבן. "האמת שאני לא יודעת למה עשיתי את זה. ראיתי את זה באינסטגרם וחשבתי שזה יכול להיות יפה. פניתי לרופא שעושה את זה בארץ, הוא לא ציין את הסיבוכים שקשורים בניתוח הזה ונכנסתי לניתוח", היא מספרת.

אבל הניתוח הסתבך. "ביום שאחרי סבלתי מכאבים קשים מאוד וכשהגעתי הביתה התעלפתי. אז גילו שהמקום מזוהם ולחץ הדם שלי גבוה. הייתי ממש בסכנת חיים ומיד עברתי ניתוח נוסף שלא הצליח. יומיים אחרי כן עשיתי שוב ניתוח להוצאת השתלים מהגוף. בדיעבד לא הייתי עושה את זה בכלל".

"את השתלים שמרתי כדי להזכיר לעצמי את החוויה הרעה הזו וכדי לזכור שלא כדאי להיכנס לניתוח מיותר שאין בו צורך. יש לי ילדים קטנים, יש לי משפחה אוהבת וזה הרבה יותר חשוב מלנסות להראות מושלמת", היא מוסיפה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מירב

    שתתבייש לה.
    אמא לחמישה ילדים שלא מביישת שחקנית פורנו
    גועל נפשש

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר