ולנטיין דיי: כל האירועים בראשון לציון

יום האהבה הבינלאומי יצוין מחר עם אירועים, מנות וקוקטיילים מיוחדים

פורסם בתאריך: 13.2.19 17:03

במסעדת בלאק בר בורגר – במתחם היס פלאנט בראשון לציון מציעים הטבה בהזמנת ארוחה זוגית מהתפריט הכוללת מנה ראשונה אחת לבחירה, שתי מנות עיקריות ושתי תוספות לבחירה ומנת קינוח אחת לבחירה ושתי כוסות יין הבית או קוקטיילים, במחיר של  187 שקל.

בבר 55  הממוקם אף הוא במתחם היס פלאנט בעיר מציעים במהלך הערב – צמד קוקטיילים MILK AND HONEY  במחיר מיוחד של 69 שקל. עוד בתפריט המיוחד: קינוח מרמלדת תות עטופה בקרם גבינה ווניל על קראמבל אגוזי לוז, בציפוי שוקולד לבן קראנצ'י במחיר של 41 שקל. כמו כן, במהלך הערב יחולקו על חשבון הבית צ'ייסרים ורודים.

 

yesPLANET (יס פלאנט), רשת בתי הקולנוע תחגוג את יום האהבה, עם קישוטים, אווירה רומנטית ועמדות משודרגות. במתחמי ה-VIP. מלבד העמדות הקבועות יתווספו בערב יום האהבה עמדת פסטה שתציע רביולי גבינות ברוטב רוזה ופסטה פנה ברוטב בטטה ועגבניות איטלקיות. לצד אלו עמדת קינוחים ורדרדה: תותים בסירופ, מרנג, במבה אדומה, קצפת, מקרונים ורודים ועוד. בנוסף, ייהנו האורחים ממזנון קולנוע הכולל פופקורן, נאצ'וס, גלידות, שתייה קרה וחמה חופשי ללא הגבלה לאורך כל הערב. הסרטים החדשים שיוקרנו: "אליטה: מלאך קרב", "הספר הירוק", "מה גברים רוצים", "מזל טוב".

מסעדת הסוהו SOHO תקושט בבלונים באווירת יום האהבה ויופיע במקום גם די.ג׳יי. כחלק מאוירת החג, יושקו מנות מיוחדות עבור יום האהבה: קומבינציית רולי סושי צמחוני בצורת צורת לב, המכילים גבינת שמנת, בטטה, אבוקדו ואספרגוס. רול נוסף שיוצע בערב זה הוא Black Pink – סושי המכיל סלמון, גבינת שמנת, עירית, עטוף באבוקדו, ומעליו טוביקו שחור ומיונז סלק. כמו כן, עבור הערב הושק גם קוקטייל מיוחד: קוונטרו שיק, המכיל בקבוקו קוואנטרו, סטולי סיטרון, סטולי בלוברי, ליקר תפוז, סירופ דובדבן, סירופ יוזו, נקטר תפוחי, מיץ לימון ושוופס פירות יער.

 

במתחם הסינמה סיטי בעיר יחגגו אתכם את יום האהבה עם דוכן שבו תוכלו ליצור את הפריים המושלם לתמונה, תעלו את התמונה ותתייגו את עצמכם ותוכלו לזכות בכרטיסים זוגיים לסרט פופקורן ושתיה. *ההכרזה  תתקיים ביום א' 17.2.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר