חיים בעידן הדיגיטל: הסתיים בהצלחה בראשון לציון שבוע הבריאות של ערי ישראל

שורה של מומחים בסדרת הרצאות העניקו ידע וכלים לחיים בריאים יותר בעידן הדיגיטלי, במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל שהתקיים גם בראשון לציון, ביוזמת רשת שוקן וכללית

פורסם בתאריך: 22.11.19 08:36

שבוע הבריאות של ערי ישראל בשיתוף רשת שוקן וכללית הסתיים בהצלחה בראשון לציון. במשך שבוע התקיימה סדרה של הרצאות בבר שושנה ג'ונסון בעיר, שעסקו בהיבטים השונים של אורח חיים בריא בעידן הדיגיטל.

את סדרת ההרצאות פתחה ביום ראשון שירי שרמן, מנהלת סיעוד במרפאת כללית בקריית ראשון, שדיברה על האמת והמיתוסים בנושא חיסונים בעידן  הרשתות חברתיות, בפרט על רקע הוויכוח בין המתנגדים לבין התומכים בחיסונים.

שרמן התייחסה לחשש מפני החיסונים שנגרם כתוצאה מהמידע השגוי המופץ ברשת, וציינה כי "חיסונים הם אחת המתנות שהרפואה נתנה לנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ביום שני התקיימה הרצאה של ד"ר נמרוד לוי, מומחה לרפואת משפחה ממרכז בריאות עשרת של כללית. הרצאתו של ד"ר לוי עסקה ברפואת הגוף ונפש בעידן הדיגיטל.

ד"ר לוי התייחס לכך שהצפת אינפורמציה באינטרנט שגורמת לחרדה בקרב אנשים רבים, וציין כי "אדם בריא הוא לא בהכרח אדם שיש לו בתיק בדיקות דם מסודרות. אנשים רצים לרופא על כל דבר קטן, אמנם התחלואה פחתה, דבר שאמור היה להוריד את הקיף האנשים שצורכים שירותי רפואה, אבל הנתונים וגרף מראים לנו נתונים הפוכים".

ד"ר לוי סיכם, והסביר לקהל כי "הגוף שלנו חכם, והוא יודע לסמן לנו דברים. אנו צריכים לסמוך על עצמנו הרבה יותר".

בנוסף, במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל, התקיימה ביום שלישי הרצאה בנושא האמת והמיתוסים על תזונה ודיאטה בעידן החדש. דנה גלעד, תזונאית קלינית בבית חולים קפלן מקבוצת כללית, הסבירה לקהל כיצד להבחין בין מידע מהימן לבין מידע שגוי שעלול להשיג תוצאות הפוכות ואף לפגוע בבריאות, והעניקה כלים לשמירה על תזונה מאוזנת ובריאה.

את שבוע הבריאות של ערי ישראל בראשון לציון חתמה הרצאתו של ד"ר אמיר אורון, אורתופד וכירורג כף יד בכיר בבית החולים קפלן, אשר דיבר השפעות השימוש בסמארטפונים ומסכים ניידים על כף היד.

"המחלה העיקרית סביב הדור שלנו היא מחלת הסמסת", הסביר ד"ר אורון שהוסיף כי "היד האנושית לא מותאמת למכשירים הדיגיטליים שקיימים היום, לכן אין פלא שקיים גידול בפניות לרופאים בנושא זה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר