הימנעות מגלוטן, סופר פוד ומפחיתי סוכר: האם כל אלה באמת תורמים לירידה במשקל?

שבוע הבריאות של ערי ישראל נמשך בראשון לציון עם הרצאה בנושא ניפוץ מיתוסים על תזונה. הערב: אילו בעיות אורתופדיות נגרמות כתוצאה משימוש במסכים ניידים?

פורסם בתאריך: 20.11.19 11:21

אמש (שלישי) נמשך בראשון לציון שבוע הבריאות של ערי ישראל, ביוזמת רשת שוקן ובשיתוף כללית, שבמסגרתה מומחים ורופאים מטעם כללית מגיעים בכל ערב למקומות בילוי ברחבי הארץ ומעבירים הרצאות מרתקות במגוון נושאים.

הערב תתקיים הרצאה מרתקת של ד"ר אמיר אורון, אורתופד וכירורג כף יד בכיר, ביה"ח קפלן מקבוצת כללית, שידבר על הקשר בין שימוש במסכים ניידים לבין בעיות אורתופדיות.

לפרטים נוספים על מועדי ההרצאות ומיקומן ולהרשמה חינם, לחצו כאן.

ההרצאה עסקה בנושא "בין פייק ניוז לפייק דיאטה – ניפוץ מיתוסים על תזונה", והעבירה אותה דנה גלעד, תזונאית קלינית בבית החולים קפלן. את הרצאתה פתחה גלעד בהקרנת סרטון קצר ומשעשע על המיתוסים שמלווים אותנו בעשורים האחרונים בכל הקשור למזון שאנו אוכלים, כשבין היתר היו תקופות שבהן הוזהר הציבור מאכילת ביצים בשל הכולסטרול שבהם – מה שהשתנה בהמשך כמו במקרים רבים אחרים.

בהרצאתה נגעה גלעד בשלל מזונות המעסיקים את מי שמנסה לשמור על המשקל, לרבות סוגי לחם, עם גלוטן וללא גלוטן, קטניות, סופר פוד, פירות, ירקות, סוכרים ועוד, כשבכל אחד מהמקרים היא מדגימה כי ברבים מהמקרים מה שמוצג לציבור ברשת כמזון בריא, מופחת סוכר ומרזה, אינו באמת עומד בקריטריונים הללו בפועל.

לפרטים נוספים על מועדי ההרצאות ומיקומן  ולהרשמה חינם, לחצו כאן

בסיכום דבריה המליצה גלעד שלא להסתמך על כל מידע המופץ ברשת, ולהתמקד במקורות מידע מהימנים שעומדים מאחוריהם תזונאים קליניים או מקורות מקצועיים אחרים. כמו כן המליצה גלעד על דיאטה ים תיכונית מאוזנת שתאפשר לנו לאכול בריא ומאוזן בלי "למות מרעב".

הקהל שהגיע להרצאה לא נותר אדיש לנושא ושאלות רבות נשאלו בסיום ההרצאה.

ההרצאות שמעניקות מידע וכלים מעשיים לאורח חיים בריא יותר, פתוחות לקהל הרחב ומותנות בהרשמה מראש. למועדי ההרצאות ולהרשמה חינם לחצו כאן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר