"'רפואת גוגל' גורמת לחרדות": כיצד מתמודדים עם המידע הרחב ברשת?

שבוע הבריאות של ערי ישראל נפתח מחר בראשון לציון עם שורה של הרצאות על הבר, שיעניקו לכם כלים להתמודדות עם החיים בעידן החדש, בהן הרצאתו של ד"ר נמרוד לוי שידבר על רפואת גוף ונפש בעולם דיגיטלי

פורסם בתאריך: 16.11.19 17:12

במסגרת אירועי שבוע הבריאות של רשת שוקן ושירותי בריאות כללית, ד"ר נמרוד לוי, מומחה ברפואת המשפחה, מבוגרים וילדים ממרכז בריאות עשרת, יעניק הרצאה מיוחדת לתושבי ראשון לציון, בנושא בהשפעות העידן הדיגיטל על צריכת שירותי הרפואה, תחת הכותרת: "רפואת גוף ונפש בעולם דיגיטלי".

לפרטים נוספים על מועדי ההרצאות ומיקומן ולהרשמה חינם, לחצו כאן.

בשנים אחרונות, השימוש באמצעים דיגיטליים על מנת לקבל מענה רפואי, הלך וגבר, ורבים מזמינים תור לרופאים באמצעות אתרי האינטרנט של קופות החולים. לצד היתרונות של פרקטיות וחיסכון בזמן, קיימים גם חסרונות לקלות הדיגיטלית. כך, למשל, השימוש הגובר באינטרנט, מביא רבים להשתמש במידע שנלקח מתוך הרשת כדי לאבחן בעיות. אותו מידע לרוב אינו מהימן ולעתים אף מחריף את היקף הדאגה והחרדה בקרב המטופלים.

"אני רופא משפחה ורופא ילדים, ובין השאר, תחום העיסוק שלי הוא החיבור של גוף ונפש ואינטראקציה בין אנשים, מה שהופך להיות אקטואלי בעולם הדיגיטלי", אומר ד"ר לוי, "השימוש באינטרנט ורפואת גוגל גורמים להרבה בעיות וחרדות, ולפעמים אף לפעולות ולמסקנות מיותרות אצל אנשים שלא עשו עבודה מסודרת".

"יש איזה שהיא קלות, ועושים דיגיטציה של הרבה מאוד שירותים שגורמים לייתר בדיקות ורפואת ייתר", מוסיף ד"ר לוי שמבמסגרת ההרצאה הפתוחה לקהל הרחב בהרשמה מראש, שידבר על המקרים שבהם יש הכרח במגע אנושי, ויעניק כלים לשימוש נכון בטכנולוגיה ובמידע הרב ברשת.

ההרצאה תתקיים ביום שני, 18 בנובמבר, בשעה 20:00, בשושנה ג'ונסון (לשעבר ברונו בר), ז'בוטינסקי 16 ראשון לציון.

מלבד ההרצאה של ד"ר לוי, החל ממחר (ראשון) יתקיימו בשושנה ג'ונסון (לשעבר ברונו בר) סדרה של הרצאות לאורך כל השבוע. מחר תתקיים הרצאה בנושא כל האמת על חיסונים – כיצד תזהו מידע שגוי. ביום שלישי תתקיים הרצאה בנושא ניפוץ המיתוסים והמידע השגוי ברשת בנושא תזונה ודיאטה. את שבוע הבריאות תחתום הרצאה על הקשר בין שימוש במסכים ניידים לבין בעיות אורתופדיות. כל ההרצאות פתוחות לקהל הרחב בהרשמה מראש.

לפרטים נוספים על מועדי ההרצאות ומיקומן ולהרשמה חינם, לחצו כאן.

עוד באותו הנושא:

שבוע הבריאות של ערי ישראל: האם הרשת מאכילה אותנו במידע שגוי על תזונה נכונה?

שבוע הבריאות של ערי ישראל: כל האמת על החיסונים – כיצד תזהו מידע שגוי ברשת?

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר