צילום: דוברות מד"א

שני חולי קורונה שהו בראשון לציון: בתחנת הרכבת ובבית ספר

כל מי ששהה באותם המקומות ובאותם הזמנים נדרש להיכנס לבידוד

פורסם בתאריך: 17.3.20 19:32

משרד הבריאות פרסם הערב (שלישי) כי חולה הקורונה מספר 247, בן 22 ממרכז הארץ, שבא במגע עם חולה מאומת שהה במקומות ציבורים בראשון לציון.

על פי ההודעה, ב-6.3 בין השעות 10:00-13:00 היה בקיר טיפוס iclimb בראשון לציון ברחוב נדב בסקין 12.

בנוסף, דווח הערב על חולת קורונה נוספת בשנות בעשרה לחייה, חולה מספר 290, לפי הודעת משרד הבריאות ב-11.3 בין השעות 17:18-17:56, היא נסעה ברכבת מתחנת לוד לתחנת ראשונים ראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ב-12.3, 08:30-12:30 הייתה בבית ספר עמית עמל מקיף, באירוע "יום המדע" ברחוב המתנדבים 6 שבראשון לציון. עוד באותו היום, ב-17:30-20:30, הייתה במרכז לנוער "באלנס" בבית הספר רביבים רחוב גוש עציון 23 ראשון לציון.

בני משפחה, מכרים ומערכת החינוך קיבלו הודעות אישיות, כפי שפורסם מוקדם יותר היום ב"השקמה ראשון לציון". כל מי שהיה במקומות ובקווי התחבורה הנ"ל מתבקש להכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות, במוקד *5400 או במוקדי קופות החולים:

כללית 2700*

מכבי 3555*

מאוחדת 3833*

לאומית 507*

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    מדהים…פעם ראשונה בהסטוריה (מאז חזרנו לארץ ישראל לאחר אלפיים שנים בהם היינו מפוזרים בין הגויים) שכל ישראל במצב של "אשרי יושבי ביתך עוד יהללוך סלה" וכל המדינה "מושבתת" = שבת תחבורה ציבורית, בתי קולנוע, קניונים, כדורגל, בתי קפה וכו'..ועוד ובעיקר מתי בפרשתינו השבוע פרשת "ויקהל פיקודי" משה רבינו תכף בתחילת הפרשה מוכיח את עם ישראל על חשיבות ויוקר שמירת השבת אפילו על חשבון עבודת קודש המשכן…
    כל שנותר הוא לפקוח את העיניים ולהתבונן במהלכיו של ה' בעולמו וכל זה כדי להכניס אותנו אל הגאולה האמיתית והשלימה תכף ומיד ממש..
    שתי שבתות שעם הנצח שומר ומיד נגאלים…
    תשובה = תשוב ה'…בכל הדורות וכפי שקראנו עכשיו במגילת אסתר "צומו עליי שלושת ימים" רק כשעם ישראל עושים תשובה כל הגזרות מתהפכות עלינו לטובה…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר