חניה
חניה

שמיר-אסף הרופא: 500 מקומות חניה חדשים ובקרוב גם שאטלים

מנהלת שמיר-אסף הרופא: "מצוקת החניות בבתי החולים בארץ ידועה ומוכרת לכולם, ובשנתיים האחרונות עמלנו קשות כדי לשנות את המצב"

פורסם בתאריך: 11.8.19 15:22

בשורה טובה למטופלי ועובדי בית חולים שמיר-אסף הרופא: השבוע נפתח חניון חדש, עם כ-500 מקומות חנייה, בשטח כולל של כ-15,000 מ"ר.

החניון הוקם בנוסף לחניונים הקיימים, בסמוך למבנה של אשפוז יום אונקולוגי, והוא חלק מתוכנית ההרחבה במרכז הרפואי בשנים הקרובות. התשלום שייגבה עבור החניה הוא 20 שקל ליום, כאשר חצי השעה הראשונה היא ללא תשלום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המכרז הרפואי שמיר – אסף הרופא משתרע על פני כ-280 דונם, עם יותר מ-900 מיטות אשפוז במבנים שונים הפזורים ברחבי בית החולים. כעת, מלבד הכשרת חניון נוסף, הנהלת המרכז הרפואי מתכננת בקרוב גם להפעיל שאטל – שירות הסעות שנועד ליסייע למטופלים להגיע ליעדים בתוך המרכז הרפואי.

"אני מאמינה כי חווית השירות למטופל במרכז הרפואי שלנו, כוללת רפואה אישית מתקדמת, שירות אישי למטופל ולבני משפחתו, וגם מציאת חניה בזמן סביר", אומרת מנהלת המרכז הרפואי ד"ר אסנת לבציון קורח. "מצוקת החניות בבתי החולים בארץ ידועה ומוכרת לכולם, ובשנתיים האחרונות עמלנו קשות כדי לשנות את המצב לטובת באי המרכז הרפואי שלנו. חנוכת החניון החדש ב'שמיר' היא בבחינת בשורה של ממש. תודתי לכל העושים במלאכה, אשר נרתמו ודאגו לביצוע מהיר וטוב של המשימה".

"עשינו מאמצים כבירים כדי להוציא את הפרויקט בלוח זמנים קצר, ואני שמח שהצלחנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו", הוסיף המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי, אילן יפתח, "יש עוד עבודה רבה לפנינו, לקראת מתיחת הפנים הצפויה למרכז הרפואי בשנים הקרובות, אבל חשוב להדגיש שנמשיך לעשות כל מאמץ להנגיש את הכניסה והיציאה למרכז הרפואי עבור מטופלנו, אם בתחבורה ציבורית, אם ברכבת הקלה העתידית המתוכננת לעבור בשטח בית החולים ואם בפתיחת חניונים נוספים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר