shutterstock
shutterstock

חשש להידבקות בחצבת בבית המשפט ובמכללה למינהל

בבית משפט השלום קראו להיבדק למי ששהה בתחילת השבוע במקום. גם במכללה למינהל מזהירים: "השבוע שהה אדם שלוקה בחצבת בשטח המכללה, בבניין הפקולטה למשפטים"

פורסם בתאריך: 17.1.19 12:35

בית המשפט השלום בראשון לציון קורא למי ששהה במקום להיבדק, מחשש להידבקות בחצבת. חשש להידבקות בחצבת גם במכללה למינהל בראשון לציון.

היום (חמישי) יצאה הודעה מטעם בית המשפט, לפיה לשכת בריאות רחובות מבקשת להודיע על חולה חצבת ששהה בבית משפט השלום בראשון לציון בתחילת השבוע, בימים ראשון ושני.

"כל מי ששהה במקומות אלה, ונולד משנת 1957 ואילך ואינו מחוסן בשתי מנות חיסון נגד חצבת, מתבקש לפנות בהקדם ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו על מנת לברר את הצורך בקבלת חיסון", כך נכתב בהודעה שעליה חתומה עו"ד אילת פילו, ראש מערך דוברות והסברה בדוברות בתי המשפט.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בנוסף, התברר כי גם במכללה למינהל בראשון לציון קיים חשש להידבקות בחצבת. מדוברות המכללה למינהל מנסר כי "הנהלת המכללה למינהל עודכנה היום על ידי משרד הבריאות כי השבוע שהה אדם שלוקה בחצבת בשטח המכללה, בבניין הפקולטה למשפטים. הנהלת המכללה רואה את בריאות הסטודנטים לנגד עינייה, והיא עומדת בקשר רצוף עם משרד הבריאות ופועלת על פי הנחיותיו. אנו קוראים לכל סטודנטית וסטודנט לפנות אלינו או למשרד הבריאות בכל שאלה שמתעוררת בנושא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר