יהודית באומן שימי תבורי

יהודית באומן מצאה דרך מקורית לפייס בין שימי תבורי לבן אל I צפו:

הסכסוך בין שימי תבורי לבין בנו בן אל בשיאו ויהודית בטוחה שמצאה את הדרך למפגש מרגש עם דמעות וחיבוקים

פורסם בתאריך: 1.1.20 17:38

הסכסוך בין שימי תבורי לבין בנו בן אל מחריף והשניים עסוקים בעיקר בהטחת האשמות זה בזה. כעת מי שמנסה לפייס בין השניים היא אשתו של שימי, יהודית באומן, והיא בחרה לעשות זאת בדרך מקורית: זכייה בתחרות למחזור בקבוקים.

לפני כמה ימים, חגג תבורי הבן יום הולדת והעלה פוסט לרשתות החברתיות שבו סיפר שכילד הוא סבל מניכור חברתי, בשל היותו הבן של שימי ואביבה תבורי. הוא סיפר כי "הוריו מעולם לא האמינו בו ומגיל צעיר הוא נאלץ לצאת לעבוד על מנת להתפרנס". אביו שימי מיד הגיב לפוסט של בן אל וטען כי מדובר בשקר. לדבריו, הוא מצידו תמיד תמך בבנו והשקיע כספים לקידומו כזמר.

כעת, כדי להרגיע את המצב, החליטה אשתו של שימי, יהודית באומן, לקחת את המושכות לידיה ולנסות לפייס בין השניים, ומצאה דרך מקורית לעשות זאת.

צפו בפנייה של יהודית באומן:

בימים אלה יצא קמפיין חדש של תאגיד מחזור האריזות "תמיר" תחת הכותרת "מחזר את זה הלאה", במסגרתו תחרות איסוף בקבוקי הזכוכית למיחזור. הפרס הגדול הוא לא פחות מהופעה פרטית של סטטיק ובן אל בבית הזוכה.

יהודית החליטה לנצל את ההזדמנות ולהתמודד על הפרס "קראתי לכל החברים שלנו בפייס שיצביעו לשימי בתחרות, כי אז סטטיק ובן אל יצטרכו לבוא אלינו הביתה להופעה וככה שימי ובן אל ייפגשו", היא מספרת ל"השקמה ראשון לציון".

"ככה הם יאלצו להיפגש. לשניהם לא תהיה ברירה ואולי סוף סוף הם יצליחו לדבר. שימי רוצה לחבק את הנכד שלו, ואת בן אל, ורוצה שיהיה שלום, אבל לשניהם יש אגו, אז החלטתי שזו הדרך היחידה לפשר ביניהם".

יהודית מספרת כי התייעצה קודם עם שימי קודם לכן וקיבלה ממנו את ברכת הדרך. וכך האתגר יצא לדרך: בני הזוג צילמו סרטון שבו הם עומדים ליד פח המיחזור ומבקשים להצביע עבורם למען שלום הבית. "אין ברירה, כל אחד מהם מתבצר במקום שלו, ואם צריך לפשר אני אעשה את זה", אומרת יהודית.

"אם שימי ינצח, לבן אל לא תהיה ברירה והוא יצטרך לבוא ולהופיע מולו ואז יהיו פה המון חיבורים נשיקות ודמעות של אושר לכולם", היא מסכמת ולנו לא נותר אלא לאחל הצלחה ולחכות למפגש המיוחל.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקווה שיצליח וחבל שבן אל לא מבין שהחיים קצרים והוא צריך להנות מאבא שלו במקום להתרחק יש לא אבא שאוהב אותו.

  2. איש חכם

    או שהשכל נשפך, או שזה שוב פרסומת בתשלום…
    ברור שהם לא יזכו.

  3. אור

    יהודית, כל הכבוד על כל פועלך בכל תחום. גם שימי רגוע מתמיד ושונה, בזכותך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר