בר רפאלי. צילום: שוקה כהן
בר רפאלי. צילום: שוקה כהן

במקום קים קרדשיאן בראשון לציון – בר רפאלי באירוע השקה סגור

לאחר שהכוכבת הבינלאומית ביטלה את ביקורה בישראל, שאמור היה לכלול גם את הסינמה סיטי, מצאו בחברת קרולינה למקה פתרון קצת פחות נוצץ

פורסם בתאריך: 21.3.19 17:20

במקום הכוכבת הבינלאומית קים קרדשיאן שדחתה את ביקורה בישראל, שאמור היה לכלול גם גיחה לסינמה סיטי בראשון לציון, תושבי העיר יכולים להתנחם בבר רפאלי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כפי שפורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון", קרדשיאן הייתה אמורה לבקר בעיר, במסגרת הביקור בישראל שנועד לקדם את ליין משקפי השמש שיצרה לחברת קרולינה למקה הישראלית. לקראת בואה יצאה החברה בקמפיין שלטי חוצות, שבו היא מככבת לצד רפאלי. קרדשיאן ורפאלי היו אמורות להגיע לסניף במתחם הסינמה סיטי. אלא שביום שבת, לאכזבתם של מעריצים רבים, הודיעה הכוכבת הבינלאומית על דחיית הביקור, ככול הנראה בעקבות ירי הטילים לעבר גוש דן.

אלא שקרדשיאן כידוע ביטלה את הביקור לתאריך שטרם נקבע ובחברה הבינו שההצגה חייבת להימשך. הפתרון הנמצא: ביום ראשון ייערך במתחם הסינמה סיטי אירוע השקת מתחם הפופ אפ החווייתי וקולקציית המשקפיים של קרדשיאן, אלא שבמקום הקרדישאן שאמורה הייתה לפזר אבק כוכבים עולמי, תגיע בר רפאלי, הפרנזטורית של המותג ואחת מבעליו, ואליה יצטרפו סלבס שיצטלמו עם משקפיים וייצאו עם שקיות חינמיות. האירוע, לצערם של מעריצי רפאלי, יהיה סגור לקהל הרחב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר