אכזבה בראשון לציון: קים קרדישאן דחתה את הביקור בישראל

על אף ההערכות בראשון לציון לבואה של הכוכבת הבינלאומית, והציפייה של רבבות המעריצים, קרדשיאן ביטלה את הביקור, שאמור היה לכלול גם את מתחם הסינמה סיטי

פורסם בתאריך: 16.3.19 17:05

אכזבה גדולה בקרב מעריציה של קים קרדישאן, הכוכבת הבינלאומית שאמורה הייתה לנחות בישראל ולהגיע לביקור במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון". זאת, לאחר שהודיעה הבוקר (שבת) על דחיית הביקור המתוכנן, ככול הנראה בעקבות ירי הטילים לעבר גוש דן. בשלב זה לא ברור מתי היא תגיע לישראל ואם היא בכל זאת תגיע לראשון לציון, כפי שתוכן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעיריית ראשון לציון ציפו לביקור של קרדשיאן, שאמורה הייתה לנחות בישראל ביום שלישי. גורם בעירייה אמר ל"השקמה ראשון לציון" כי "ביקורה של הכוכבת תוכנן לפרטי פרטים והייתה הערכות גדולה, בשיתוף המשטרה והשיטור העירוני שאמורים היו לאבטח את הביקור, ולשמור על הסדר משום שאלפים התכוננו להגיע למתחם הסינמה סיטי. רק היום קיבלנו את ההודעה על הביטול ואנחנו עדיין מנסים לברר את הפרטים".

מחברת קרולינה למקה ברלין נמסר: "הביקור של קים קרדישאן-ווסט בישראל נדחה. אנו נודיע על מועד חדש. שבוע טוב".

קרדישאן הייתה אמורה להגיע לישראל כדי ולהשיק את הקולקציה שלה למותג משקפי השמש קרולינה למקה, יחד עם בר רפאלי, מבעלות המותג בישראל. בביקור בראשון לציון היו אמורות השתיים להגיע לסניף המותג המקומי. בינתיים, בימים האחרונים עוד לפני הביטול, יצאה החברה בקמפיין בכיכובה של קרדשיאן, בתזמון שתוכנן, יש להניח, לביקור בישראל.

זה לא הביקור הראשון של נציגי משפחת קרדשיאן בישראל. לפני כשנה וחצי ביקרה בישראל האחות קלואי שבאה לבדוק אופציות לנדל"ן שלא ממש בשלו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר