חדשות האוכל

מנות בשר מובחרות, ארוחות בוקר בניחוח מזרח ארופה ופסטיבל שכולו על טהרת החצילים. חדשות האוכל

פורסם בתאריך: 28.11.21 09:07

בשר מובחר

ברחוב אגריפס – הציר הראשי של מחנה יהודה בירושלים, נפתחה מסעדת BLACK IRON: מסעדת בשרים כשרה על טהרת הוואגיו, בגישה צעירה, ממוקדת ותוססת.לראשונה בישראל, מסעדה המגישה נתחי וואגיו במחירים שלא קורעים את הכיס, בסגנון הגשה ייחודי ללא המניירות וה״יוקרה״ הכבדה המאפיינת מסעדות בשר קלאסיות. במקום, אווירה צעירה, לונדונית, מוסיקה קצבית ותפריט מצומצם הכולל נתחי וואגיו בשיטות צלייה שונות ובמשקלים שונים.כתובת: אגריפס 80 (בצמוד למחנה ASADA) כשרות : רבנות ירושלים.

 פנינה קולינרית חדשה בירושלים

בלב ליבה של המושבה הגרמנית בירושלים ממוקמת מסעדת "נינו במושבה"- פנינה קולינרית המציעה מגוון מנות מהמטבח הים- תיכוני עם נגיעות מבירות קולינריה שונות מהעולם.מסעדת נינו במושבה נפתחת בניצוחו של השף והבעלים דוד גולן, במסעדה ניתן למצוא מנות כמו: טורטליני בשר בציר סלק וחומץ בלסמי עם ירקות שורש, מאפה כורדי ממולא בבשר, ניוקי כבדים  ,מבחר מנות בשרים, פסטות בעבודת יד, ועוד מגוון מנות . חלל המסעדה ממוקם טאבון גדול אשר בו נאפות  פוקאצ'ות מיוחדות עם שלל טופינגים שונים כמו: מסאחן, אסאדו-בשר מפורק, פוקצ'ה טורקית עם בשר טחון בתיבול מקומי ועוד.

המסעדה נפתחה לאחר מסע קולינרי ארוך של השף דוד גולן במטבחים הלוהטים של ארה"ב וירושלים. למסעדה החליטו לקרוא ”נינו“-ילד בספרדית במושבה (השכונה בה ממוקמת המסעדה)- הבייבי המשותף של שניהם. רחל אימנו 2 ירושלים טל׳: 02-5638000 כשרות מחפוד.

 

ארוחות בוקר עולמיות

מסעדת ראי, (Rai), (בבולגרית גן עדן), (ובערבית מדוברת, דעה), הבולגרית הגלילית המקומית שמצליחה לשלב בין שני מטבחים אהובים. הבלקני והערבי הגלילי, משיקה מנות חדשות בתפריט, וכן את תפריט ארוחות הבוקר החדש. על המנות החדשות ובכלל על התפריט המוקפד, מופקד השף מוראד שיבאן, והוא מציע מנות מסורתיות מבולגריה, יוון, ומהמטבח הערבי המקומי.

בין המנות החדשות: רצועות פילה עגל ברכז רימונים, קובה מטוגנת עם יוגורט מקומי, כופתא בולגרי: קציצת עגל בתיבול תבלין שובריצה בולגרי, לצד ירקות עונתיים,שרימפס מוקפץ עם פלפל קלוי, גבינה בולגרית, וגבינת שמנת ועוד.

סחלב בטעמים

קבוצת קפה גן סיפור משיקה תפריט סחלבים מיוחדים חורפי ומחמם לכבוד החודשים הקרים בכל מסעדות הקבוצה ברחבי הארץ.תפריט הסחלבים המיוחדים יכלול סחלב מסורתי עם גרנולה, קוקוס וקינמון, סחלב שוקולד עם פרליני שוקולד חלב, סחלב אספרסו עם מנת אספרסו מרעננת, סחלב התותים של אריה עם ריבת תות, מקלות מרנג וקרמבל וסחלב אוראו עם רוטב שוקולד ושברי עוגיות.

בנוסף, במהלך חודשי החורף יכנסו לתפריט מרקים משתנים וביניהם מרק קרם כרובית, מרק עגבניות איטלקי, מרק כתום אינדונזי, מרק אפונענע ונוספים.

מסובבים וזוכים בבלאק

ברשת בלאק ימשיכו בטקס הדלקת מדי ערב ומזמינים את הלקוחות לשחק בסביבון – מזמינים שתיה מסובבים את הסביבון ,נפל על בלאק ,זכיתם ב 50%הנחה על הזמנת בירה / כוס יין / קוקטייל.

עוד בהטבות חנוכה ,חברי מועדון בלאק יהנו משמונה מבצעים משתנים ,בכל יום במהלך החג.

28/11 ההטבה היחודית 1+ 1 על תוספות מעל

29/11 בהזמנת מנה עיקרית , 1/3 בירה מחבית במתנה

30/11 בהזמנת מנה עיקרית , תוספת ליד במתנה

1/12 בהזמנת מנה עיקרית , קינוח מתנה

2/12 המבורגר הגזמה , מיקס בורגר – צ'ייסר מתנה *

3/12 טריפל נקודות בהזמנת מנות קינוח

4/12 כפל נקודות בהזמנת מנות הגירוס

5/12 כפל נקודות על כל התפריט * לא כולל 1+1

*אין כפל מבצעים והנחות

*בישיבה במסעדה

חצילים חצילים

מעדניית משני, תקבל את החורף עם פסטיבל סלטי חצילים עם למעלה מ-20 סוגים שונים וביניהם חציל ספרדי חריף, חציל מרוקאי, חציל בטעם כבד, חציל שום, חציל במיונז, חציל בטחינה וגרגירי חומוס, חציל בנענע, חציל בסגנון יווני ועוד.

סלטי החצילים יתפסו מקום בוויטרינה לצד המגוון הקבוע בו מתהדרת המעדנייה: מאות סלטים הטריים בהכנה יומית, מגוון ממרחי חומוס, חומרי גלם מקצרי בישול (שום קונפי, לימון כבוש, עמבה טריה ועוד), עשרות מאכלים ביתיים מוכנים ומחלקות מצרכים נדירים מכל רחבי העולם בייבוא מיוחד.

בטעמי אמריקה

אם כבר הרשיז ובייגלה יחד אז למה לא לשלב אותם בגלידה?רשת הגלידריות לג'נדה לקחה את שני מותגי הממתקים האולטימטיבים ושילבה אותם בטעם גלידה חדש לחורף:הרשיז-בייגלה, גלידת שוקולד לבן בשילוב שברי עוגיות אוראו, קרם הרשיז בייגלה, עוגיות הרשיז ובייגלה מצופה בשוקולד לבן

במיוחד לחנוכה גם מנה מיוחדת של דונאטס-גלידה: כדור גלידה בתוספת דונאטס, בציפוי רוטב ו-2 תוספות לבחירה ומהדורה מוגבלת של גלידת קשיו – גלידת קרם קשיו איכותית בטעם מתוק עם מליחות מעודנת ובתוספת אגוזי קשיו והמון אהבה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר