חדשות האוכל

יום הסושי הבינלאומי עם הטבות שונות, "מעדני גורמה" משיקים את "קלרה" רשת שיפודים חדשה ו"קאמורה" היפנית חוזרת בכל הכוח

פורסם בתאריך: 20.6.21 10:42

בשורה ללקוחות חברת סיבוס: לרגל יום הסושי הבינלאומי, חברת סיבוס תציע השבוע הטבות ומבצעים לקהל לקוחותיה.בין ההטבות בהם יהנו לקוחות סיבוס מסעדת סושיקסי בראשון לציון – ספיישל סושי וסלט קימצי ב-40 שקל הנהחה, רשת סייקו סושי ווק שתיתן 15% הנחה על כל התפריט במקום ורשת "גפאן גפאן" – תיתן לללקוחות סיבוס 15% הנחה על כלל מגשי האירוח.

רשת הקצביות "מעדני גורמה" משיקה את "קלרה", רשת שיפודיות חדשה המבוססת על איכות הבשר הגבוהה של "מעדני גורמה" במחירים אטרקטיביים.

ב"קלרה" יוגשו מגוון רחב מאוד של בשרים. לצד המנות המוכרות כמו שיפוד פרגית, קבב ביתי, נקניקיות מרגז על הגריל, תמצאו גם כמה הפתעות מיוחדות כמו לדוגמא: דואטים של שיפודי אנטריקוט עם שקדי עגל, שיפודי פילה עם פרגיות וגם את "השווארמה של קלרה" העשויה מפרגית עסיסית עם תבלין שווארמה ביתי.  את כל המנות ניתן יהיה לקבל בפיתה, בלאפה, או בצלחת.

המבקרים בסניפים והרוכשים דרך האתר יוכלו ליהנות משפע של מנות ראשונות, סלטים, ארוחות עסקיות וחבילות וקומבינציות משתלמות במיוחד לזוג, למשפחה ולחברים. הסניף בראשון לציון ברחוב גבעתי 1, או לרכוש דרך האתר WWW.KLARAONLINE.CO.IL.

במלון הבוטיק היוקרתי אינדיגו במתחם הבורסה שוכנת מסעדת "קמאקורה". המסעדה מושתת על טהרת המטבח היפני ונגיעות ממזרח אסיה. המנות מוגשות באופן מוקפד ומדויק על פי המסורת הנהוגה בארץ השמש העולה והן משלבות חומרי גלם לדוגמת חציל, רטבים, ירוקים, צירים מיוחדים ליצירת מנעד טעמים חדש בחך. התפריט משלב מגוון טכניקות בישול שהמרכזית בהן היא הצלייה בתנור הג'וספר הצולה באופן אחיד את הבשר ומשאיר אותו עסיסי ונימוח. לצד תפריט האוכל יוגש תפריט אלכוהול המשלב מגוון בקבוקי סאקה מכל רחבי העולם ויינות ישראלים מקומיים, בנוסף קוקטיילים המבוססים סאקה ואלכוהול המתכתב עם המנות והאווירה היפנית הלונדונית.

בתפריט חיברו בין המטבח היפני המסורתי לבין מטבחים נוספים ממזרח אסיה, חומרי הגלם עוברים טיפול ארוך של יישון, כבישה, צלייה ומוגשים בשילוב רטבים מתקתקים וחריפים המעשירים את בלוטות הטעם. התפריט מורכב ממנות ראשונות ועיקריות ובהמשך יוגש תפריט סושי עשיר ומדויק. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר