צילום: אהוד שגב

קרפים בצבעים: ממזכירה בחברה קבלנית לבעלת עסק קטן ומתוק

אחרי שנדבקה בקורונה החליטה ליאור חממי מראשון לציון לפתוח עסק להכנת קרפים צבעוניים

פורסם בתאריך: 28.10.20 17:26

כמו רבים בארץ ובעולם, חלתה ליאור חממי בת ה-24 מראש לציון בקורונה, אבל דווקא בתקופה הזו ששהתה בביבוד עם חולשה וחום, היא החליטה לעשות שינוי בחייה ולהקים את "ללהקייק", עסק קטן להכנת קרפים צבעוניים.

"מאז שהשתחררתי מהצבא, עבדתי כמזכירה בחברה של קבלני בנייה בעיר. אבל בתוך תוכי ידעתי שאני רוצה עסק משלי, משהו שייחד אותי. אני מאוד אוהבת עיצוב ויש לי חוש אסטטי עד הפרטים הקטנים. כדי למנף את זה, לפני כשנה סיימתי קורס אצל אירית רחמים להפקת אירועים שמאוד אהבתי והתחברתי, אבל לעבוד בלילות פחות קסם לי", מספרת חממי.

לפני כחודשיים, כשחממי חלתה בקורונה היא הגתה את "ללהקייק" ומשם הרעיון התחיל להתגלגל, עד שהפך לעסק קטן עם הרבה אהבה וההזמנויות לא איחרו לבוא. "אם יש דבר שאני אוהבת, זה קרפים. חיפשתי באינטרנט מקומות שמוכרים כאלה בארץ אבל לא מצאתי ואני גאה לומר שאני הראשונה בתחום כאן".

"לפעמים רעיון קטן הוא הגדול", מספרת חממי, "הקרפים שאני מכינה, בצבעי פסטלים, עם טיפה של צבע מאכל, הופכים את הקינוח לחגיגה של טעמים וצבעים ובימים האלה של הקורונה, כשאנשים בבית, מתוק זה מנחם ועושה טוב על הנשמה. המתכון שלי הוא בהחלט סודי והטעם מנצח".

"הקרפים שאני מכינה מתאימים למבוגרים וילדים כאחד, למסיבות יום הולדת, לארח, ובינינו מי לא אוהב קרפ? אני אומנם בתחילת דרכי אבל אין לי ספק שזו התחלה של משהו גדול", היא מסכמת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר