"העסק התרסק ממאה לאפס": בברנרד חולמים על היום שאחרי הקורונה

עופר עין שי ממשיך להחזיק את הבר מסעדה באמצעות משלוחים, ובטוח שהחגיגות עוד יחזרו לרחוב רוטשילד בעיר

פורסם בתאריך: 10.4.20 10:25

"הברנרד זה דרך חיים. נשארנו פתוחים למשלוחים, על מנת לתת לאנשים תקווה, כי אנשים עוברים במצב הזה חורבן כלכלי. העסק התרסק ממאה לאפס, אז אנחנו עושים משלוחים רק כדי להמשיך את הרוח של המקום ומבינים שגם אם יהיה שיפור במצב, המסעדות יהיו בין העסקים האחרונים שייפתחו", כך אומר בכאב עופר עין שי, הבעלים של הבר מסעדה ברנרד בראשון לציון.

כל תושבי ראשון מכירים את הברנרד ברחוב רוטשילד, שפועל כבר 10 שנים. מקום בילוי פופולרי לכל שכבות הגיל, שעבד בהצלחה עד שהגיע משבר הקורונה ואיתו ההגבלות וסגירת העסקים, בהם ברים ומסעדות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"זה מצב הזוי שאף אחד לא תיאר לעצמו שיקרה פה במדינה ובעולם", אומר עין שי, "אני מאמין שכל בן אדם עושה כרגע את חשבון הנפש שלו על החיים בכלל. בצד העסקי, מי ששמר גרוש לבן ליום שחור, עוד יכול לצוף בחודש חודשיים הקרובים, אבל כולם נפגעים, מהגדולים ביותר עד הקטנים. את כולם מטריד מתי יגיע היום שאחרי".

"ענף המסעדנות הוא קשה בלי קשר לקורונה. מי שאין לו אוויר לכמה חודשים קדימה – צולל. לצערי, כולם נפגעים. זו שרשרת, שכוללת מלצרים, מארחות וספקים. אחרי שנתגבר על הקורונה העסקים ידלדלו, ורבים לצערי לא יחזרו לעבוד".

עין שי מספר כי כעת, בעקבות משבר הקורונה, בברנרד חזרו לעבוד במתכונת שבה החלו לפני עשר שנים. המקום סגור למבקרים, ומלבד עין שי עובדים בו אחיו מיכאל ושני טבחים, שדואגים למשלוחים.

"המצב קשה גם מהבחינה הזאת שהשיח, החיבוק, הדבר הכי נורמטיבי כמו לשתות בירה בערב או קפה בבוקר עם חברים – נעלם", אומר עין שי, "אני מקבל עשרות טלפונים ביום מאנשים שמחזקים אותנו ואומרים לי שהדבר הראשון שיעשו כשנתגבר על המגפה, זה לחזור לברנרד. הצורך בחיות, בלהרגיש חי ואנושי גובר בסוף על הכל".

איך בכל זאת שורדים את התקופה הזו?

"אם פעם חשבנו כעסק גדול, החשיבה חייבת להשתנות וצריך לחשוב כעסק מצומצם. צריך לשנס מותניים ולחשוב כמו עסק קטן, עם מינימום הוצאות. צריך גם לחשוב באופן יצירתי, מחוץ לקופסה, איך להגדיל את מחזור המכירות. הרי תמיד יש צורך במשהו, רק צריך למצוא את זה ולשנות את כיוון חשיבה. אנשים חשבו שאחרי שבוע-שבועיים הכל יחזור לקדמותו, היום מדברים על חודשים עד שנה, לכן החשיבה חייבת להשתנות".

איכשהו עין שי אופטימי: "אם מסתכלים אחורה, לאורך ההיסטוריה, אפשר לראות הרבה אנשים שצמחו ממשברים. זה מה שאנחנו עושים בברנרד, המחשבה עובדת כל הזמן. מיכאל אחי ואני עושים סיעור מוחות, ומנסים לשנות את האסטרטגיה השיווקית שלנו בהתאם למצב. זה מה שאני ממליץ לכולם".

איך אתה מדמיין את היום שאחרי?

"הגענו לרחוב רוטשילד לפני 10 שנים. הוא היה שומם ולאחר 10 שנים הרחוב הומה אדם ומלא מסעדות, ברים ובתי קפה. אנחנו מחזקים את כולם ונמצאים בשטח עם מלא אנרגיות ובטוחים שרחוב רוטשילד יחזור לחגוג. החלום שלנו זה להחזיר את כל הצוות חזרה, ואפילו להוסיף עוד עובדים למשפחה שלנו".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דיירי רחוב הזית

    הרסתם את האיזור . כמה פרטים על המקום שלכם.

    כשמגיע שעת ערב , כמעט שבלתי אפשרי למצוא חניה
    .
    המקום שלכם מרעיש גם בשעות שאסור לכם וזה לא פעם העיר לי את הילדים

    אנשים מידי ערב יוצאים מאצלכם שיכורים ועושים בבניינים הקרובים את הצרכים שלהם.

    חירבתם את האיזור בייחוד את רחוב הזית!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר