צילום: יונתן בן חיים

אחרי שרונה מרקט: מסעדת הדגים פישופ הגיעה לראשון לציון בגרסה הכשרה

פישופ מציעה גם כאן את אותו הקונספט: בוחרים את הדגים מתוך ויטרינה, כאשר תהליך הבישול נעשה במטבח פתוח לעיניי הסועדים

פורסם בתאריך: 26.2.20 15:45

מסעדת הדגים פישופ, המוכרת בתל אביב, הגיעה לראשון לציון בגרסה הכשרה. הסניף נפתח בשבוע שעבר בקניון עזריאלי ראשונים בעיר, ותציע תפריט שמבוסס על דגים טריים, חומרי גלם עונתיים וטכניקות בישול מתקדמות בהובלתו של השף נועם כהן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מסעדת פישופ החלה את דרכה במתחם שרונה תל אביב, בעקבות שיתוף פעולה בין הראל בלו, מבעלי קבוצת בלו הכוללת את מסעדת סיטרה, מציצים והילטון, לבין אודי בכור, מבעלי זיקו דגים ובנו של זיקו – דייג ויבואן של דגים עם ניסיון של כ-50 שנה באספקת דגים למסעדות המובחרות בישראל.

על הבחירה לפתוח מסעדה בראשון לציון, מספר הראל בלו: "זיהינו שקיים ביקוש גדול גם מחוץ לתל אביב למסעדת דגים שמנגישה חווית ה-Fine Dining, באווירה צעירה, נינוחה ובמחירים נוחים. אחרי הכל, המחשבה הייתה להנגיש את סגנון המסעדנות היצירתי של פישופ, ולהגיע אל קהל כמה שיותר רחב ומגוון, ולוקיישן כמו קניון מאפשר לנו לעשות זאת".

"פישופ היא מסעדת הדגים הכשרה היחידה שקיימת כיום בראשון לציון, ואנחנו למעשה גם הספק ובוחרים בקפידה דגים טריים שמגיעים מדי יום", מוסיף בלו, "הסועדים בוחרים את הדגים מתוך ויטרינה גדולה, המכילה מבחר של סוגי דגים, כמו בורי, לברק, דניס, בס, מושט ופורל, וכל תהליך הצלייה מתרחש לעיניהם במטבח פתוח. זו חוויה קולינרית אחרת, המאפשרת לסועד לחוות את האדם שמבשל עבורו, זה יוצר אינטראקציה שהופכת את כל החוויה לאישית".

פישופ סניף ראשונים. צילום: יונתן בן חיים

ולמה החלטתם לפתוח מסעדה כשרה בראשון לציון, למה לא להעתיק בשלמותו את הקונספט שמצליח בתל אביב?

"הקהל התל אביבי מורכב ברובו מאוכלוסייה שלא שומרת כשרות. שרונה מרקט כשלעצמו הוא מוקד עליה לרגל עבור תיירים, ותפריט המסעדה מותאם יותר לסועדים שאוהבים פירות ים, לובסטרים וכדומה. האוכלוסייה בראשון לציון והסביבה מורכבת ברובה מאנשים שומרי כשרות ומסורת, והמטרה היא להעניק חווית בילוי גבוהה גם לאוכלוסיות האלה".

 

איך הכשרות באה לידי ביטוי בתפריט?

"התפריט מושתת על יסודות התפריט של המסעדה בשרונה מרקט, ללא המרכיבים הלא כשרים, לצד מנות בסגנון קצת אחר כמו למשל, מנת החריימה המנצחת שלנו, פילה בורי טרי עם רוטב חריימה חריף, טחינה ועשבי תיבול, מוגש עם חלה טרייה מהתנור שאנו אופים במקום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לא היה לכם חשש לפתוח מסעדה בתקופה שבה הרבה מסעדות לא מצליחות לשרוד?

"אני מאמין שעל מנת לפתוח מסעדה, צריך לחשוב על כל הפרמטרים הנלווים ולדעת לעומק מה עומד מאחוריה, מעבר ליכולות בישול גבוהות. לנו יש את הידע ואת הניסיון מהמסעדות האחרות שלנו. ויש, כמובן, את עבודה שוטפת עם חומרי גלם נכונים וטריים לצד מחירים נוחים".

ואתם אתם מתכוונים להתחרות במסעדות האחרות בעיר?

"אנחנו לא מתחרים באף אחד. אנחנו עומדים בפני עצמנו עם קונספט ייחודי שמטרתו להציע לקהל שנמצא גם מחוץ לתל אביב חוויה קולינרית, שמושתתת על שימוש יצירתי בחומרי גלם מובחרים ושילובי טעמים מפתיעים".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר