צפו: 16 המבורגרים, 4 מילקשייקים וקילו צ'יפס: בדקנו ארוחת טעימות מושחתת

למרות הסגידה לרזון, דודי טל הסכים לצלול לארוחת הטעימות של "הגראז'" וכמעט מצא בשורה בריאותית

פורסם בתאריך: 6.3.20 08:38

מסעדת הגראז' פתחה סניף ראשון בראשון לציון לפנישבע שנים, בתחנת הדלק בכניסה לעיר. חובבי המבורגרים נוהרים מאז למסעדה ונהנים ממנות שקרויות על שם "באגסי", "אל קאפונה", "אסקובר" ו"סופרנו".

לפני ארבע שנים נוסף סניף שני בתל אביב ומדי יום ראשון מוגש במסעדות הרשת תפריט מתחלף, שלמעשה מציע את התפריט המוגש בראשון לציון בסניף התל אביבי ולהפך. הרעיון שעומד מאחורי זה הוא לתת לסועדים בשני הסניפים לחוות את מגוון המנות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


דבר אחד כדאי להבהיר כבר מעכשיו – אם אתם צמחונים או טבעונים, הכתבה הזאת פחות תדבר אליכם. אם אתם נמנים על שוחרי הבשר, ואם אתם אוהבים המבורגרים באופן מיוחד, תשמחו לשמוע על ארוחת הטעימות המדוברת של "הגראז'".

אחרי שהקפדנו לדלל את ארוחת הצהריים לחטיף קל בלבד, בערב יום ראשון האחרון קפצנו ארבעה גברים גרגרנים לסניף בראשון לציון, כדי לבדוק על מה בדיוק כל הבאזז סביב תפריט Freaky Sunday.

במה מדובר בדיוק? החל מהשעה 18:00 מחליפה הנהלת הרשת בין המנות הכי מבוקשות בסניף התל אביבי שברמת החייל לסניף שבראשון לציון, ולהיפך, כך שאין צורך להרחיק עד העיר הגדולה כדי לטעום את התפריט הייחודי. בתמורה ל-320 שקלים (80 שקלים בלבד לסועד), הועמדנו באתגר לא פשוט של ארוחת טעימות הכוללת 16 המבורגרים אישיים, כך שכל אחד טעם ארבעה מיני בורגרס במשקל של 80 גרם כל אחד, עם שלל תוספות: אל קאפונה עם פטריית פורטבלו מלאה בגבינות, רוטב שמנת, עשבי תיבול וגבינת פרמז'ן מגורדת; סופרנו עם פרח בצל מטוגן, בייקון ורוטב צ'דר; באגסי שמגיע עם גבינת אמנטל מותכת, פסטו נענע, קרפצ'יו סלקים ושמנת; ואסקובר עם חמאת בוטנים, קרם עוגת גבינה, ריבת תותים ושברי בוטנים מסוכרים.

את מרכז השולחן קישט מגש מוארך עמוס בלא פחות מקילוגרם של צ'יפס עם תוספות מופרכות כמו רוטב פיצה, פפרוני, פירורי גבינה, רוטב צד'ר, בייקון טלה ורוטב קרמל, לצד קומבינציית מנות ראשונות כמו מק אנד ציז׳ הקלאסי והמוצלח, כרובית (מטוגנת, כמובן שמטוגנת) וטבעות בצל קריספיות שרק מחכות שנגיד I DO. כל זה לצלילי מוזיקה עדכנית ואווירה שמחה מסביב.
כדי לנסות להוריד את כל זה בגרון, כל אחד מאתנו התבקש לבחור בין שתייה קלה, בירה, קוקטייל או מילקשייקים עמוסים בכל טוב. את קיבת הקינוחים ריפדנו בקיורטוש שנח בתוך בריכה חצי אולימפית של שוקולד חם מומס, לא לפני שמילאו אותו בגלידת וניל וקצפת.

למרות שהרכבנו נבחרת של אנשים שידועים בחיבתם לאוכל, ואפילו הגענו רעבים, כל אחד מאתנו נשבר בחלק אחר של הארוחה. הסתכלנו אחד על השני, ואז שוב על הרי האוכל שנותרו בינינו. למרות המבט המאוכזב על הכשלון המביש, כולנו יצאנו מרוצים, במיוחד כשמצאנו את השיטה להביס את שביזות יום א'. בקיצור, החלטנו להפוך את זה למסורת. אחרי הכל, תענוג למצוא מקום שמגיש אוכל כיפי, מגוון, טעים, מפנק ועוד במחיר הוגן ואטרקטיבי.

רועי צור, "הפה" של המסעדה, מספר: "פריקי סאנדיי הוא מבצע שנועד לעורר את סף הריגוש שזוכה בכל יום ראשון לירידת מתח לאחר עוד סוף שבוע של בילויים. מעבר לארוחה דשנה, במסעדת הגראז׳ דוגלים בחוויה מסעירה וכדי לעורר כל חוש אפשרי בקרב לקוחותינו, החלפנו בין מנות ההמבורגרים המבוקשים של שני הסניפים והפכנו את התפריט לתפריט טעימות. הוא כולל שתייה, טריפל צ׳יפס באורך מטר, סירה של מנות ראשונות, קיורטוש ממולא בגלידה, קצפת ואהבה, וכמובן ארבעה מיני בורגרס שיעידו על טעם החוויה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ומה עם הבריאות? אתם הולכים נגד המגמה העולמית.

"זה לא ממש נכון. אני מניח שמי שמגיע לחוויה כזו של אוכל יודע למה הוא בא. כן, זה עתיר קלוריות, ועם זאת יש אלטרנטיבות כמו סלטים בריאים יותר ומנות צד שפחות משמינות. אם נודה על האמת, המבורגר כשלעצמו הוא לא מנה עתירת שומן ככה שהכל טוב".

מה תציע למי שמחפש משהו פחות עתיר קלוריות?

"אנחנו דוגלים גם במנות בריאותיות ולראיה יש לנו סלטים שונים, מנות של חזה עוף, ובהמבורגר שלנו יש נטו בשר ותבלינים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בת של ה בת מלך

    שלום עליכים
    צר לח אך אוכלים חלבי ובשרי יחד????
    אסור אסור מפורש מה התורה לאכול חלב עם בשר ולא תבשל גדי בחלב אימו!!!
    אתם מכשילים אנשים יהודים לאכול
    בשר וחלב יחד עבור על לא תעשה
    אוכל לא כשר מטמיטים את המוח ומחליש את היהודי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר