מסעדת גראז
צילום: אנטולי קריניצקי

מדיינר בתחנת דלק למוסד קולינרי: 5 שנים למסעדת הגראז' בראשון ציון

מסעדת הגראז' חוגגת 5 שנים: "הפכנו את המקום לסופרלנד של טעמים"

פורסם בתאריך: 18.10.19 09:32

ראשון לציון, המושבה החקלאית שצמחה במהירות והפכה עם השנים לעיר הקניונים של ישראל, הצליחה להצמיח מוסדות רבים שהפכו לחלק אינטגרלי מנוף העיר – מבית הספר "חביב", דרך קניון הזהב, הסוהו, ועד הסופרלנד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עכשיו, אפשר להכריז שמוסד נוסף הצטרף לרשימה האקסקלוסיבית, לפחות לפי מאות 'הפודיז' שפוקדים את המקום מדי יום ומכתירים את מסעדת הגראז', שחוגגת בחודש הקרוב חמש שנות פעילות.

המסעדה הקטנה, שהחלה את דרכה כדיינר בתחנת הדלק סונול, ביססה את מעמדה כשם נרדף ל"המבורגר בראשון לציון" לפני כשלוש שנים, כאשר הבעלים פתחו סניף נוסף ברמת החייל.

בין מנת המבורגר עסיסית ומנת צ'יפס באורך מטר שלם, מציעה גראז' גם מנות כמו מק אנד צ'יז, קציצת בקר עם קרם ברולה כחגיגה לשנה החדשה, צ'יפס עם רוטב טופי, בייקון טלה, המבורגר באורך מטר לרגל חודש ההמבורגרים של טיים אאוט, ונקניקייה באורך מטר, לצד עוגת היער השחור לרגל חגיגות האוקטוברפסט – ואל תטעו, מדובר ברשימה חלקית של אותן מנות שמצליחות למשוך אחריהם צבא מאמינים שלם.

"בדיינר הזה לא עושים דברים סתם. הכל מתוכנן בקפידה, מהאווירה המתחלפת כלאונג' בצהריים ועד ערב שמח ובועט, מהבשר המטפטף ועד הגבינה הנוזלת – הכל בדיוק", אומר רועי צור, מנהל השיווק של המקום.

"לא מעט מסעדות באזור ניסו לעמוד בקצב, חלקן אפילו הספיקו להעתיק מנה פה ומנה שם. אבל אנחנו ממשיכים  להכתיב את הטון, הן מבחינת המקוריות, הן מבחינת האיכות והן מבחינת המחיר. הקהל מצביע ברגליים וזה נראה שהרכבת הקולינרית ממשיכה לנסוע" מסביר צור.

"כשהמסעדה נפתחה לפני חמש שנים כדיינר אמריקאי בתוך תחנת דלק, המון אנשים הרימו גבה", נזכר רועי. "אף אחד לא הבין איך אפשר לייצר מוצר מספיק טוב ומיוחד, בשטח שבו אנשים עוצרים רק כדי לתדלק ולהתפנק על שישיית מים".

מסעדת הגראז

צילום: אנטולי קריניצקי

"אנחנו זיהינו במקום הזה נווה מדבר. מקום עם המון פוטנציאל שיצליח למשוך המון אנשים מהשכונות הסובבות של ראשון לציון ונס ציונה. ובאמצעות מוצר מספיק איכותי ומגניב זה אכן עבד".

לדברי רועי, נקודת המפנה האמיתית הגיעה בשלוש השנים האחרונות. "זיהינו את תרבות הצריכה החדשה שנולדה ברשתות החברתיות והחלטנו שהגראז' סיים את דרכו כהמבורגרייה.

"עכשיו הגראז' הפך ללונה פארק, או יותר נכון – לסופרלנד, כיאה לראשון לציון", קובע רועי. "סופרלנד של צבעים, של טעמים, של מוזיקה, של מחירים.

"מתפריט צר של חמישה סוגים שונים של המבורגרים, יצאנו במגוון מנות עם תפריטים מתחלפים ואין ספור מבצעים – כולם נועדו לספק את כלל החלומות הקולינריים של כל 'פודיז' כזה או אחר. היום, אנחנו ממשיכים לשרטט את הקווים הקולינריים, אליהם אנחנו מכוונים בשלוש השנים הקרובות ואנחנו מבטיחים לספק את כולם, בטעם ובחלום".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר