השפים הגדולים מגיעים לראשון לציון וחושפים: הסודות מאחורי מנות הדגל

אבי לוי זוכה מאסטר שף והבעלים של מסעדת המוציא, יגיע לעיר במסגרת סדרת מפגשים עם שפים ובשלנים מובילים. גם הבלוגרית והבשלנית יונית צורקמן, מגיעה ומבטיחה להדגים כיצד להכין את הכריך המפורסם שלה

פורסם בתאריך: 28.8.19 18:19

מה אתם יודעים על מנות הדגל של השפים אבי לוי, אבי ביטון, שאול בן אדרת, עומר מילר, עז תלם, ראשי קהילת קרניבורים אורגינל, יונית צוקרמן וצוות מחניודה?

החל מהיום (רביעי) ועד החגים מקיימת רשת "אדום ירוק" סדרת אירועי שפים פתוחים, שיאפשרו הצצה לסודות הבישול. במסגרת המפגשים השפים ידגימו ויבשלו בלייב את מנות הדגל שלהם בסניפי הרשת שבראשון לציון, אזור ופתח תקווה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"סדרת השפים בלייב בסניפי הרשת היא דבר נהדר לקהל, שנחשף לשפים בגובה העיניים וגם טועם את מנות הדגל שלהם", אומרת יונית צוקרמן, בלוגרית בתחום המזון, "במסגרת האירוע המיוחד יגיעו שפים מהטובים בארץ לסניפי הרשת ויבשלו בלייב, כל אחד מתחום ההתמחות שלו, וזה צפוי להיות נורא מרגש, המפגש הבלתי אמצעי עם הקהל".

כך, למשל, במסגרת האירועים אבי ביטון ידגים ויגיש את שתי המנות שמאוד מזוהות איתו: עוף בשמן זית וזעתר על קרם עגבניות לצד מנת רוסטביף סינטה וסלט מאשוויה חריפה. עז תלם, בעל הבלוג הקולינארי THE KITCHEN COACH יכין את מנת הדגל שלו: כרובית ממולאת ברוטב חמוסטה לצד מנת פאייה ספרדית עם רצועות בשר שייטל ופלפלים ועוד.

כבר מחר צפוי להגיע לסניף בראשון לציון השף אבי לוי, זוכה מאסטר שף והבעלים של מסעדת המוציא. לוי צפוי להכין ולהגיש מנות עראיס בקר וטחינה של עגבניות לצד טנזייה אנטרקוט וקוסקוס ביתי, שאותן הוא מגיש במסעדה.

צורקמן עצמה תגיע לאותו הסניף בראשון לציון ב-18 בספטמבר. "אני אכין את הכריך המפורסם שלי שכולל קציצת מפרום, מטבוחה וחציל", מספרת צוקרמן, "בנוסף אכין סלט ירוק עם סינטה".

מלבד ההצצה אל האופן שבו יוכנו המנות, הלקוחות גם יטעמו מהן. "זו תהיה גם חוויה של סדנה ללא עלות ובעיקר חגיגה קולינרית", מסכמת צוקרמן.

איציק מיכאלי, בעלי רשת "אדום ירוק", אומר: "האסטרטגיה שלנו היא לצאת מגדר הרגיל, להביא ללקוחות שלנו את הטוב ביותר על הצד הטוב ביותר, לכן יצרנו קשר עם שפים בעלי אותם ערכים וביחד יצרנו את סדרת האירועים הקולינרית 'הסודות של המסעדות'".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר