בר במסעדת רוטשילד 99
רוטשילד 99 (צילום: יח"צ)

"קבלת שבת בסגנון חגיגה יוונית": המקום שרוצה להביא רוח חדשה לעיר

רוטשילד 99 נפתחה תחת קונספט בר קליפורני: "בהתחלה היה לא פשוט עם הקהל המבוגר יותר שהיה רגיל לקפה ג'ו"

פורסם בתאריך: 17.8.19 15:57

"רוטשילד 99" בראשון לציון נפתח בחודש שעבר, במקומו של קפה ג'ו המיתולוגי. בעלי המקום, יהודה סוויסה וטל בן, מגיעים מחיי הלילה של חיפה שהחליטו על המעבר לראשון לציון כדי להביא רוח חדשה לעיר. "חיפשנו לפתוח מקום שיהיה הבית של השכונה", הסביר השף שלומי גולדפינגר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בכניסה למקום ניתן להרגיש את השינוי שעבר מאז שקפה ג'ו שכן בו, המקום שופץ במאות אלפי שקלים וכולל בר חיצוני בחצר, בר פנימי וחדר VIP לאירועים פרטיים, כנסים וימי הולדת עד 30 איש. המקום נבנה בקונספט ביסטרו בר קליפורני, אמנם המקום אינו כשר כי פתוח בשבת, אבל המסעדה מפרידה כלים בין בשר לחלב, ואין פירות ים או בשר לא כשר.

רוטשילד 99 (צילום: יח"צ)

בימי שישי מהשעה 14:00 עד 18:00 המסעדה עורכת קבלת שבת בסגנון חגיגה יוונית עם זמר הבית קוסטה, להקתו ומפיות שעפות באוויר, "האווירה כאן מחשמלת" אמר השף גולדפינגר.

 "חיפשנו לפתוח מקום שיהיה כמו בית לכולם בשכונה, ביום שישי אפשר למצוא במקום חלות עם חיירמה ותפריט מותאם לטברנה יוונית", הוסיף השף גולדפינגר. 

רוטשילד 99 (צילום: יח"צ)

לשף גולדפיינגר ניסיון רב במטבח, מהארץ ומחו"ל, הוא הביא למקום את הקונספט הקליפורני שמתבסס על ירקות כמו ארטישוק, אספגרוס, אבוקדו, ברוקולי ועוד, "במטבח הקליפורני הירקות האלה הם הבסיס לכל המנות, האוכל שלנו ברמה מאוד גבוה, אפשר למצוא כאן הכל מהכל, בנוסף יש לנו תפריט של יין מכל העולם, וויסקי יפני וסוגי קוקטלים שהבאנו מכל מקום", אמר גולדפינגר.

רוטשילד 99 (צילום: יח"צ)

"מסקר שערכנו כאן לפני שפתחתנו את המקום ראינו שיש המון ברים בראשון אבל למשפחות חסר מקום עם אוכל טוב ואווירה טובה", הוסיף גולדפינגר, "בנוסף, חוץ מהתפריט שלנו, כיוון שאני נמצא כאן רוב שעות היום אני יכול לבנות מנות נוספות לאנשים שמגיעים לכאן. ההרגשה היא של שף פרטי במסעדה".

 "בהתחלה היה לא פשוט עם הקהל המבוגר יותר שהיה רגיל לקפה ג'ו, אבל חודש אחרי אם כולם חוזרים ומרוצים, סימן שעשינו משהו טוב כאן", סיכם גולדפינגר.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציוןכאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאיר מ.

    עצוב שבכל רחוב רוטשילד אין בית קפה אחד עם קפה איכותי ובריסטאים טובים. להקים מסעדה ברחוב ראשי ללא מקום חניה אחד ברדיוס קילומטר נועד לכישלון….

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר