גלידה גולדה

הושק סניף "גולדה" הגדול ביותר בישראל: 150 מ"ר של גלידות

המוסד הוותיק בראשון לציון השיק סניף נוסף חדש מול קניון הזהב

פורסם בתאריך: 2.8.19 09:35

המוסד המוכר והוותיק לממכר גלידה בראשון לציון השיק אתמול (חמישי) את הסניף הגדול ביותר מאז הקמתו מול קניון הזהב. הסניף החדש מצטרף לזה שפועל על חוף הים.

"הסניף החדש של גולדה כפול בגודלו מהסניף שבחוף הים, משתרע על כ-150 מ"ר, ומעוצב באופן שלא נראה עוד בגלידריות בארץ ואפילו בעולם",  מספר עומרי זמר-טוב, הג'לטייר והבעלים של גולדה בראשון לציון. "הסניף מעוצב כגלידרייה ניו יורקית עם נגיעות איטלקיות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האדריכלית והמעצבת סיגל עינב, מספרת: "החלטנו ללכת על קו עיצוב ייחודי בסגנון מודרני, עם נגיעה של סגנון איטלקי מיושן ואותנטי כמו בגלידריות איטלקיות ישנות".

עינב הוסיפה כי "החנות היא בעלת תקרה גבוהה מאוד, והרצון היה להדגיש זאת באמצעות עיצוב הקירות כמעט עד הגובה המקסימלי. עשינו שימוש בצבעי חלודה, פליז ומתכת, על מנת לשוות למקום מראה מיושן ויחד עם זאת, עיצוב חדשני. אמנם לסניף בסחרוב לא יהיה נוף לים".

אבל בגולדה סומכים בעיקר על הטעם. זמר-טוב, שהתמחה בהכנת גלידות באיטליה, מייצר את הגלידות מדי יום.

"הגלידה של גולדה נוצרת במטבח הצמוד, ומוגשת יום יום ישירות לאורחים ללא הובלה או שינוע", אומר זמר-טוב, "יש לנו למעלה מ-100 טעמי גלידות ייחודיות, כולל אפשרויות בחירה רבות לטבעונים ולרגישים ללקטוז,  גלידות מופחתות סוכר. יש לנו יוגורט טבעי עם טעם ייחודי רק ליוגורט של גולדה עם מגוון פירות טריים שהראשל"צים מאוד מאוד אוהבים".

 

זמר טוב מוסיף  "בסניף החדש לקחנו את נושא הקינוחים כמה צעדים קדימה, ואנו מכינים קינוחי שוקולד וקינוחי גלידה חדשים, מאפים מיוחדים, פרליני שוקולד וקפה איטלקי משובח. לחובבי הטעם המתוק התקנו ברזי שוקולד מהם זורם שוקולד איכותי בכמה סוגים וללא הפסקה".

כמו כן, מתכוונים בגולדה להרחיב את שעות הפעילות, מהשעה שמונה בבוקר ועד חצות וחצי או עד אחרון הלקוחות. "הרעיון היה לקחת את המקום למשהו חדש ומיוחד שעוד לא נראה בעיר, חוויה מתוקה לכל גיל, מקטן ועד גדול", מוסיף זמר-טוב.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר