צילום: rainieC / shutterstock.com
צילום: rainieC / shutterstock.com

בשר לא ראוי למאכל: צווי סגירה לאולם אירועים ולאטליז בעיר

מחזיק תיק רישוי העסקים הורה על הוצאת צווי סגירה ל-30 יום וחשף באילו מקומות מדובר

פורסם בתאריך: 6.6.19 14:34

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק רישוי העסקים ד"ר אפי משה הוציא צו סגירה מנהלי ל-30 יום לאולם אירועים ולאטליז בראשון לציון. זאת, לאחר שבביקורת שנערכה בשני המקומות נמצא בשר שאינו ראוי למאכל.

כפי שפורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון", בביקורת שנערכה באולם האירועים בלוודר בתחילת השבוע נמצאו ליקויים תברואתיים קשים. במהלך הביקורת שנערכה על ידי הווטרינר העירוני ונציגי החברה לביטחון והשיטור העירוני, הושמדו 37 ק"ג של בשר ו-50 ק"ג של אוכל שאינו ראוי למאכל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הליקויים באולם האירועים בלוודר נמצאו כשלושה חודשים לאחר שבמקום נערכה ביקורת שגם בה נמצאו בשר ומזון שאינם ראויים למאכל. לאחר הביקורת ניתנה התראה לבעל העסק, לפיה אם יימצאו שוב ליקויים תברואתיים תוציא העירייה צו סגירה מידי, ללא שימוע נוסף. השבוע, בביקורת פתע שנערכה במקום שוב נמצאו ליקויים חמורים.

צו סגירה נוסף הוציא משה גם לאטליז אביב בעיר. במקום נערכו ביקורות פתע בעבר, ונערך שימוע לבעלי המקום לאחר שנמצאו ליקויים תברואתיים ובשר שאינו ראוי למאכל. לבעלים נערך שימוע והם ניתנה להם אזהרה, אלא שבביקורת פתע שנערכה בימים האחרונים, התגלו אותם הליקויים וד"ר משה הורה על סגירת המקום למשך 30 יום.

אפי משה. צילום: יח"צ

אפי משה. צילום: יח"צ

"את הצווים הוצאתי כחלק מהמדיניות שלי ושל העירייה לשמור בהקפדה יתרה על בריאות הציבור", אומר ד"ר משה, "כמו כן, הוחלט במועצת העיר שעם הוצאת צווי סגירה מנהליים יפורסמו השמות ופרטי העסק המלאים על מנת להזהיר את הציבור".

בצלאל ורסנו, הבעלים של איטליז אביב, אמר בתגובה: "אני לא יודע על הצו. הם הגיעו אלי וזרקו שיפודים שעשיתי לקראת החג. אני אלמד את הפרטים ואראה מה אני עושה".

עורכי הדין ז'נט דעבול ושלומי סהר, המייצגים את אולם האירועים בלוודר, מסרו בתגובה: "עדיין לא קיבלנו את הצו המדובר, ועל פי בחינה ראשונה הוא מלא באי דיוקים שיתבררו בבית המשפט".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בשר מקולקל סגירה90 יום משפט קנסות כבדים

  2. נאוה

    אנשים משלמים במיטב כספם עבור האוכל באירוע שלהם וזה מה שהם מקבלים.בעל האולם אם הוא לא מקפיד על הבשר שהוא קונה או על תנאי התברואה שיחזיר את הכסף לבעלי האירוע+פיצוי על עוגמת נפש.ואז בעלי אולמות יחשבו פעמיים לפני כל אירוע שמתקיים אם זה שווה להם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר