קייטרינג במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

חברות קייטרינג מומלצות במרכז

בין כל ההתרגשות של ארגון אירוע משמח (ואם להיות כנים, גם לא מעט כאבי ראש), אין ספק שנושא האוכל מהדר את ראש הרשימה – כמה, למה, איך, והכי חשוב – האם יהיה טעים? קבלו רשימה של כמה חברות קייטרינג מומלצות במרכז כדי שלא תצטרכו לשבור את הראש בחגיגה הבאה שלכם!

פורסם בתאריך: 13.5.19 23:42

הולי בייגל

יתכן והשם "הולי בייגל" מוכר לכם, אבל כפי שמבטיח שוקי לוי, הבעלים והזכיין של "הולי בייגל" מודיעין, שקיים כבית קפה וקייטרינג משנת 2006, זה ממש לא מה שהכרתם עד היום. "אני ושותפי, איציק דהן, רצינו לפתוח עסק, לפני 13 שנה, ובחרנו את הולי בייגל" מספר שוקי. "המקום המקורי קיים כבר 20 שנה, עם תפיסת עולם מקומית ואיכות בסיסית לקהל היעד. אנחנו ראינו פוטנציאל אמיתי של שינוי התדמית והפרישה של המקום, ופוטנציאל כניסה לשווקים חדשים עם שיפור רמת ההגשה והאוכל".

צילום: שוקי לוי

צילום: שוקי לוי

לגדול אל תוך התחום

שני השותפים, שוקי ואיציק, אמנם לא הגיעו מתחום האוכל אך גדלו אל תוך התחום עם העסק ב-13 השנים האחרונות. "מודיעין הייתה המקום הנכון עבורנו בזמנו" אומרים השותפים "כי היא הייתה לא רחוקה מירושלים, מיקום הולי בייגל המקורי, וקהל היעד פה היה יותר מרוכז. אנחנו היינו הסניף הראשון שהוקם כרשת, עם מותג חדש ולוגו חדש ועוד. הסניף הוקם על מנת לשרת את כל תושבי מודיעין והסביבה, לתת להם שירות טוב ולא רק קייטרינג אלא גם בית קפה. אנחנו מציעים כריכים על טהרת הבייגל האמריקאי, סלטים טריים, קפה איכותי שנטחן במקום, קינוחים עשירים, ארוחות בוקר מפנקות, וגם כאמור שירותי קייטרינג לכל סוגי האירועים"

קייטרינג במרכז: הולי בייגל 

מה מציע הקייטרינג?

"בקייטרינג שלנו אנחנו מתמחים כמובן באירועים חלביים כשרים למהדרין" מספרים השותפים. "הקייטרינג מבוסס על מגוון של מגשים כמו מגש גבינות קשות, מגש ירקות, מגש אנטיפסטי ועוד, סלטים טריים כמו סלט ערבי, סלט ירוק, סלט פסטה, סלט קינואה, דגים מעושנים, מטבלים, מנות חמות כמו קישים, לזניות, פסטות, גלילות חצילים, בלינצ'סים, וכמובן גם קינוחים עשירים מגוונים, כאשר ההתמחות שלנו היא בעוגות גבינה ניו יורק סטייל".

מלבד האוכל, צוות הקייטרינג של הולי בייגל גם דואגים לניהול האירוע מא' ועד ת'. "הצוות שלנו מגיע" אומר שוקי, "פורש את הכל באולם, מסדרים את הבופה, יש אפשרות גם לצוות מלצרים שינהל את כל הגשת האוכל, אם הלקוח מעוניין. אנחנו מקפידים לדאוג לכל צורך של הלקוח, אז נותנים מענה במכלול רחב מאד, שולחנות, כסאות, סכום, מפות, שתייה קרה וחמה, ממש כל מה שצריך לאירוע. גם לאירועי שטח למשל, לאירועי חברה שעורכים על גג בניין החברה, גם בתנאים-לא תנאים. אנחנו עורכים אירועים החל מבריתות ועד חתונות, דרך כל מה שבאמצע, ובכל מקום".

שירות לכל הארץ

למרות שבסיסו של קייטרינג הולי בייגל הוא במודיעין, שירותי הקייטרינג מגיעים ממש לכל רחבי הארץ. "במהלך 13 השנים שאנחנו קיימים, פתחנו עוד 3 סניפים של בית קפה וקייטרינג, ברעננה, בשכונת רמות בירושלים ובפתח תקווה, ושם הטמענו את כל הידע שצברנו במודיעין. הסניף במודיעין הוא הלב וממנו הוצאנו שלוחות. אנחנו מגיעים עם הקייטרינג שלנו לכל הארץ ונשמח לעמוד לשירות הלקוחות בכל אירוע".

 

קייטרינג הולי בייגל

טלפון: 1700-50-11-10

כתובת: אבני החושן 15, מודיעין

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לאתר

הולי בייגל: שירות לכל הארץ. צילום: שוקי לוי

הולי בייגל: שירות לכל הארץ. צילום: שוקי לוי


"קייטרינג שף הבית" – חברת הקייטרינג המשגשגת שהפכה לשף הבית של אינספור לקוחות

אז אתם נכנסים לאתרי האינטרנט של חברות הקייטרינג השונות, במטרה למצוא את בית העסק המתאים ביותר עבור האירוע שלכם. אך חשוב לדעת שכאשר עובדי ארגון הפועל למטרות רווח כותבים על עצמם, אין זה מקרה שהטקסטים שלהם יהללו את המקום. לכן, בשביל לבחור את החברה שתענה על כלל צרכיכם האישיים, צריך לבדוק האם לבית העסק יש תוצאות מוכחות בשטח.

השמועה על "קייטרינג שף הבית" עברה מפה לאוזן במהירות, וגרמה לכך שכיום, מאות לקוחות מכל רחבי הארץ נהנים באופן קבוע מאוכל מזרחי ואסיאתי בסטנדרט הגבוה ביותר. הודות להשקעה העצומה של השפים בכל פרט ופרט במנות, היחס האישי והקשוב והניסיון רב השנים של כלל העובדים במקום, התפתח בית העסק תוך זמן קצר והפך לשף הבית באינספור אירועים.

הראל, המייסד והבעלים של "קייטרינג שף הבית", מגלה לנו את סוד ההצלחה של המקום: "המרכיב החשוב ביותר עבורנו הוא איכות המנות. אנו בוחרים אך ורק את חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, בונים בקפידה כל מנה ומנה על מנת להגיע לאיזון טעמים מושלם ומבשלים את האוכל כאילו הוא יוגש לאנשים החשובים ביותר בחיינו".

הראל מסביר לנו שעל מנת להגיע לתוצאות מושלמות, חייבים "להגדיל ראש" ולוודא שכל אספקט של המנה מבוצע באופן המקצועי ביותר: "זהו שורש העניין ומכאן הכל מתחיל. אני לא מתפשר על צורת החשיבה הזו ומקפיד על כך שכל השפים שלי יתייחסו לאוכל שהם מבשלים ביתר כבוד".

דיברנו על כך שלבית עסק חייבות להיות תוצאות מוכחות בשטח בשביל שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות. במקרה של "שף הבית", יש כל כך הרבה לקוחות מרוצים, שאפשר לסגור את תהליך בחירת הקייטרינג כבר עכשיו. ואם אתם לא מאמינים לנו, הנה לכם כמה מהביקורות שהראל, מנהל המקום, מקבל בכל יום:

– "היה תענוג! כולם היו מרוצים, ליקקו את האצבעות וכמובן ביקשו לשמור את המספר שלך!".

– "ממש נהנינו. גם מהשירות האדיב וגם מהכמויות הנדיבות. עשרות אנשים כבר ביקשו המלצה וקיבלו כמובן. יישר כוח!".

– "תשמע הראל, אתה אלוף. היה פה אוכל מצוין, שווה לכל כיס. אתה גם אדם שאכפת לו- נשארת לוודא שיש הכל ושכולם מרוצים".

– "אתה אחראי לדבר הזה?! בוא'נה, חתיכת פרסום מגיע לך! דגים פצצה, השניצל היה פריך וטוב. גם הכל הגיע מאורגן פיקס, שזה מאוד נדיר בקייטרינגים, מניסיון. בקיצור, היית עשר!!".

 

לא בכדי קיים המשפט: "מאות לקוחות אינם טועים". אין מה לעשות- אי אפשר להתווכח עם סיפור הצלחה. וכעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להתקשר לחברת "שף הבית" ולהצטרף לאינספור הלקוחות הקבועים שהפכו מזמן את הראל לשף הבית הפרטי שלהם.

 

"קייטרינג שף הבית"

טלפון: 054-6761385
קישור לאתר
קישור למייל

קייטרינג שף הבית

קייטרינג שף הבית


קייטרינג סאקורה

את קייטרינג "סאקורה" הקים יניב טיזבי, אשר עובד בתחם המזון ובענף האירועים כבר למעלה מ-25 שנה. "כל חיי עבדתי בתחום ניהול אירועים וקייטרינג" מספר יניב. "עבדתי בעבר עם שותפים, ובמשך שנים כל הלקוחות היו מרוצים מהאוכל ומהרמה שאני נותן, אז החלטתי לפתוח מקום בעצמי. בייבי שלי, בו כל הניסיון והידע יבואו לידי ביטוי". 

קייטרינג סאקורה. צילום: שבי רוייל הפקות

קייטרינג סאקורה. צילום: שבי רוייל הפקות

קייטרינג לכל אירוע

קייטרינג סאקורה מספק שירותי קייטרינג לכל אירוע אפשרי, והוא יכול להתחיל באירועים קטנים מאד של 20 איש, כמו בארוחות חג משפחתיות, ולהגיע עד לאירועי ענק של למעלה מ-1200 איש. "אנחנו שמחים לתת שירותי קייטרינג למגוון רחב של אירועים" אומר יניב "הכוללים שבת חתן, חינות, יום הולדת, חתונות, בר או בת מצווה, ערבי חג, בריתות, וגם לאירועים באולמות שאין להם מטבח".

שירותי הקייטרינג מגוונים מאד ובעיקר מותאמים לבקשות וצרכי הלקוח והאירוע עצמו. "אנחנו מתאימים את השירות שלנו לפי בקשות הלקוח" מספר יניב. "מחד, אנחנו יכולים לספק קייטרינג בלבד, כלומר, רק אוכל, אך גם יכולים לתת שירות מלא ומקיף לפי הצורך, הכולל כסאות, שולחנות, סכום, צוות מלצרים, הכל. יש לי צוות נהדר שעובד איתי החל משף שנמצא איתי לאורך כל הדרך, טבחים מהשורה הראשונה, מנהלי אירועים מהטובים בארץ, צוות מלצרים קבוע שנמצא איתי ולא מתחלף לעיתים קרובות, והפידבק הנהדר מהלקוחות שזה מה שממשיך להניע אותנו. אפשר לראות תגובות בפייסבוק ומהלקוחות, אחרי אירוע ניגשים אליי ואומרים תמיד את אותו דבר – האוכל מדהים".

ומה בתפריט?

האוכל אותו מגישים בסאקורה מגיע בתפריט בשרי עשיר, שמציע לצד זה, גם מגוון טבעוני לפי הצורך. "המנה המומלצת שלנו" מספר יניב, "היא טורנדו רוסיני. סטייק פילה כאשר מעליו מונח כתר של כבד אווז, לצד זה יש לנו מנות מעולות כמו מוח מרוקאי, בשר ראש עם גידים, סטייק פרגית, קבבים, שניצלים, פילה מושט, דניס, סלמון, וכמובן תוספות – אורז מכל הסוגים, תפוח אדמה, סלטים, קינוחים, הכל". והכשרות, אם תהיתם, מגיעה בכמה רמות. "הכשרות שלנו היא של רבנות ראשל"צ" אומר יניב "אבל אנחנו מציעים גם אפשרות לגלאט כשר, מחפוד ועטרה". 

בשר איכותי מבית היוצר של סאקורה. צילום: שבי רוייל הפקות

בשר איכותי מבית היוצר של סאקורה. צילום: שבי רוייל הפקות

לא מתפשרים על האיכות

יניב מתכנן לפתח את "קייטרינג סאקורה" עוד, להוסיף מנות מפתיעות, לרענן, לחדש ולהגדיל. "הייחוד שלנו היום נעוץ בכמה דברים – השפע שאנחנו מעניקים לסועדים, הכמות, האיכות של כל אחד מהמרכיבים בהם אנחנו משתמשים, השרות המסור שאנחנו מעניקים לאורחים, וכמובן, הכי חשוב – הטעם. אנחנו פועלים עם רישיון עסק, ביטוח וכמובן, אישור משרד הבריאות. מעבר לכך, אנחנו עורכים בדיקות מעבדות מזון באופן קבוע כדי לשמור על טיב המזון. האוכל אצלנו טרי, מדי יום".

סאקורה קייטרינג

כתובת: זאב שלנג 4, ראשל"צ

טלפון לפרטים והזמנות: 050-7398801

מעבר לאתר

פייסבוק: SAKURA EVENTS

קייטרינג מומלץ במרכז: סאקורה. צילום: שבי רוייל הפקות

קייטרינג מומלץ במרכז: סאקורה. צילום: שבי רוייל הפקות

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר