מפעל למתוקים עם שלושה תארים ותשעה ילדים

בגיל 40 החליטה קרן דקל להתמסר לתחביב שלמדה מסבתא ממי: יצירת עוגיות ומתוקים. מאז היא מתמסרת לעסק הקטן, בין העבודה, הילדים והמשפחה שכוללת גם את אבא, אסף דעבול

פורסם בתאריך: 24.4.19 10:04

קשה מאוד להגדיר את קרן דקל, בעיקר משום שיש בה כמעט מהכל: עורכת דין במקצועה עם שלושה תארים, בהם תואר שני במשפטים, עובדת באגף איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון, אם לארבעה שאליהם מתווספים חמישה ילדים מנשואיו הקודמים של בעלה, שמצאה עיסוק חדש בגיל 40 שממלא אותה: עוגיות ומתוקים בצורה של תכשיטים. ולצד כל אלה, היא גם הבת של אחד מאישי הציבור היותר ותיקים ומוערכים בעיר, אסף דעבול.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"תכשיטים מתוקים", כך נקרא העסק של קרן, שאותו היא מצליחה לתחזק ולתפעל למרות אורח חייה האינטנסיבי. במסגרת עבודתה בעירייה, אולי בגלל האב, היא תמיד מקפידה לשמור על פרופיל נמוך לצד מקצועיות לא מתפשרת. כבר 19 שנה היא עובדת בעיריית ראשון לציון ורק באחרונה גילתה את עסקי העוגיות, שדרכן היא נותנת דרור ליצירתיות שלה.

ואי אפשר שלא להתאהב בעבודות של קרן. כל עוגיה, הכי קטנה, נראת כמו יצירת אומנות: פרחים, חמסות, צדפים, שושנים ותכשיטים, הכל מעשה ידיה עם עזרה קטנה מסבתא. את העסק "תכשיטים מתוקים" היא פתחה לפני כשנה, לאחר שהחלה לקבל בקשות לעוגיוצת ומתוקים מחוץ למעגל המשפחה והחברים הקרוב. לקראת המימונה שתצוין עם צאת חג הפסח, היא כבר היתה עמוסה בהזמנות.

"זה התחיל מסבתא שלי עליזה, שכולם קוראים לה ממי", מספרת קרן, "השנה היא תהיה, בעזרת השם, בת 80. אני תמיד אומרת לה שבזכותה אני בתחום הזה, היא ההשראה שלי, גם היום אני נעזרת בה. היא אוהבת לעשות וליצור ואני כנכדה בכורה הייתי יושבת לידה ולומדת".

בפעם הראשונה שהעזה הייתה לפני ארבע שנים. בבר המצווה של בניה, היא זאת שדאגה לקינוחים. המחמאות לא הפסיקו לזרום ומאז היא משלבת, בין העבודה וגידול הילדים, את הכנת המתוקים.

לקרן ובעלה, שגרים במושב עזריה, יש תשעה ילדים, לשניהם אלה נישואים שניים. כשהיא נשאלת כיצד מאיפה היא מוצאת את הזמן לעסק הולך והמתרחב, היא מסבירה: "זו התרפיה שלי ולכן אני תמיד מוצאת זמן. אני עובדת בלילות, עם תשעה ילדים, הבית פעיל, אבל אני עושה את זה בחדר נפרד שבנינו לצורך כך. אני נכנסת לממלכה שלי, כל עוגיה שונה עם צבע, טעם ונראות שמיוחדים לה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עם כל הכבוד לעובדת העיריה על שלושת התוארים האקדמאים, אך תוספת ממתקים לילדים מעלה את הסיכוי להשמנה ולמחלת הסכרת.דוד

  2. כרמית

    עם כל הכבוד למשתמש האנונימי, אתה לא חייב לאכול
    שלא תשמין מקנאה.

  3. השכן של ביבי

    לומר את האמת אני משוחד !. בהכירי את קרן הכרות אישי באת שנים ועם כל המכשולים שבדרך יש לקרן ובקרן את כל הדברים והתכונות להצלחה ושיגשוג. יש בה את מגע הזהב, נשמה גדולה,רוחב לב ונתינה ללא גבולות ומעצורים. כן ירבו ויוכפלו עוד הרבה כמו קרן

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר