130 מ"ר של גלידה וברזי שוקולד: "גולדה" תשיק סניף נוסף בראשון לציון

בעקבות ההצלחה של הסניף על חוף הים, בגלידריה שבה הגלידות נעשות במקום, מתרחבים עם סניף חדש שיושק בחודש הבא, עם הפתעות בקינוחים ובעיצוב

פורסם בתאריך: 17.4.19 16:35

עם ההצלחה בא התיאבון: גולדה – המוסד המוכר והוותיק לממכר גלידה בראשון לציון מתרחב ומקים סניף נוסף מול קניון הזהב. הבניף החדש יצטרף לזה שפועל על חוף הים. "הסניף החדש של גולדה, שיפתח בחודש מאי ברחוב סחרוב, יהיה כפול בגודלו מהסניף שבחוף הים, וישתרע על 130 מ"ר", אומר עומרי זמר-טוב, הג'לטייר והבעלים של גולדה בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הסניף החדש יתאפיין בעיצוב מוקפד ואחר. האדריכלית והמעצבת סיגל עינב, מספרת: "החלטנו ללכת על קו עיצוב ייחודי בסגנון מודרני, עם נגיעה של סגנון איטלקי מיושן ואותנטי כמו בגלידריות איטלקיות ישנות. החנות היא בעלת תקרה גבוהה מאוד, והרצון היה להדגיש זאת באמצעות עיצוב הקירות כמעט עד הגובה המקסימלי. עשינו שימוש בצבעי חלודה, פליז ומתכת, על מנת לשוות למקום מראה מיושן ויחד עם זאת, עיצוב חדשני. אמנם לסניף בסחרוב לא יהיה נוף לים, אבל אנחנו מבטיחים שתהיה חוויה מדהימה למבקרים".

אבל בגולדה סומכים בעיקר על הטעם. זמר-טוב שמייצר את הגלידות מדי יום, מחומרי גלם איכותיים, ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים או מייצבים תעשייתיים. "הגלידה של גולדה נוצרת במטבח הצמוד, ומוגשת ישירות לאורחים ללא הובלה או שינוע", אומר זמר-טוב, "ויש לנו מגוון גלידות, כולל אפשרויות בחירה לטבעונים ולרגישים ללקטוז. יש לנו גם גלידה מופחתת סוכר, או יוגורט טבעי עם מגוון פירות טריים".

זמר-טוב שהתמחה בהכנת גלידות גם באיטליה, מתכוון להוסיף לסניף החדש קינוחים חדשים, שאינם מוגשים בסניף שעל חוף הים. "אנחנו מתכוונים להכין קינוחי שוקולד וקינוחי גלידה חדשים, מאפים מיוחדים, פרליני שוקולד וקפה איטלקי. לחובבי הטעם המתוק נתקין ברזי שוקולד מהם יזרום שוקולד איכותי בכמה סוגים וללא הפסקה".

כמו כן, מתכוונים בגולדה להרחיב את שעות הפעילות, מהשעה שמונה בבוקר ועד חצות וחצי או עד אחרון הלקוחות. "הרעיון היה לקחת את המקום למשהו חדש ומיוחד שעוד לא נראה בעיר, חוויה מתוקה לכל גיל, מקטן ועד גדול", מוסיף זמר-טוב.

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר