השף אביב משה מגיש: סדנת בישול בראשון לציון בשפת הסמנים

השף משה נעתר לבקשה והגיע לסדנת בישול קצת אחרת: מול 35 נשים כבדות שמיעה

פורסם בתאריך: 20.11.18 17:30

השף אביב משה העביר בצורה יוצאת דופן, בליווי מתרגם לשפת הסימנים, סדנת בישול ל-35 נשים כבדות שמיעה במועדון החירשים בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במועדון המופעל על ידי המינהל לשילוב חברתי, ביקשו לארח שף מוכר לסדנת בישול, במסגרת ערב נשים שבועי אותו מרכזת רותי שלום. הכול התחיל כאשר במועדון ביקשו להזמין אליהם שף מוכר לסדנת בישול. הפנייה נעשתה לכמה שפים במקביל, אבל רק אחד מהם ענה מיד ואמר שהוא מוכן להגיע בהתנדבות מלאה. השף אביב משה נענה לאתגר ובישל עם הנשים טרטר, ריזוטו ודג לברק.

בליווי מתרגם לשפת הסימנים שעמד לצידו, הוא פתח את הסדנה ואמר: ״סדנת הבישול הזו מרגשת אותי, יותר מהרבה דברים שעשיתי בחיים״. יחד עם הנשים, החל משה להכין טרטר דג אינטיאס שהוגש עם אבוקדו ועגבניות למנה ראשונה, ריזוטו, ולמנה העיקרית הכין השף דג לברק.

יו"ר ועד מועדון החירשים, שמואל בן עטר, סגניתו חוה סלאם וחבר הועד יעקב איבגי העניקו לשף תעודת הוקרה. ״הנתינה שלו אמיתית״, אמרו במועדון החירשים, ״הוא התרגש מאוד, היה סבלני וכמובן האוכל היה טעים מאוד״.

מועדון החירשים פועל בשכונת נחלת יהודה מזה עשרים שנה. מתקיימות בו פעילויות מגוונות כמו שחמט, חוג צילום, הרצאות  וכאמור ערב נשים שבועי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר