נפתח התיאבון: המסעדות בראשון לציון שייפתחו לאחר הצום

ליקטנו כמה מהמקומות שייפתחו מיד בצאת הצום וימתינו לכם אחרי 25 שעות של חשבון נפש ופנטזיות על מזון משובח

פורסם בתאריך: 19.9.18 19:29

אחרי 25 שעות נטולות אוכל ושתייה, כולם יודעים שיש להסתפק שאכילת משהו קל ובשתיה לא מוגזמת. אבל אחרי שמתרגלים לצאת יום כיפור אפשר בהחלט הלתפנק ליד הבית. ליקנו כמה מהמסעדות שווה לקפוץ אליהן בהנחה שחשבון הנפש הארוך כלל גם פנטזיות על מזון משובח.

בהשתוללות: "מיטבול"

אם אתם ממש רעבים, מיד אחרי הצום מסעדת מיטבול, שברך המכבים 48 בראשון לציון, מציעה לחגוג את אחרי הצום עם המבורגרים מושחתים במיוחד, נתחי בשר מובחרים ושלל תוספות כמו תפוח אדמה מדורה וצ'יפס עם המון שום מעליו. המסעדה תפתח כחצי שעה אחרי שיוצא הצום.

מסעדת הפריים

באסיאתי: "פריים"

אם אתם בעניין של אוכל  אסיאתי, מסעדת הפריים שבקניון ראשונים בראשון לציון, שתיפתח את שעריה כחצי שעה אחרי שיסתיים הצום, מציעה מבחר רולים של סושי עם דגים ובלי, מוקפצים שונים ומנות בשר בתיבול אסיאתי. עוד במקום: ריזוטו פירות ים ולחמניות באן.

בהשתכרות: "בר 55"

בר 55, שבמתחם יס פלנט בראשון לציון, מציע לאלה שצמו וכיפרו על החטאים (וגם לאלה שלא), לשבת על כוס בירה קרה לצד צ'יפס בלגי אמיתי, המבורגר איכותי ומנות פתיחה קלילות. בגזרת האלכוהול, ניתן לבחור מיותר מ-50 סוגי בירות שונים שמוגשים במקום וליהנות מישיבה מסביב לאגם המאולתר בשקט יחסי.

בר 55

בפחמימות: "טרנטינו"

 

בקלילות: "קינג ג'ורג'"

ואם אתם ממש קלילים תוכלו להגיע למסעדת הקינג ג'ורג', במתחם הסינימה סיטי בראשון לציון שתפתח כשעה אחרי יציאת הצום. במסעדה מציעים מנות קלילות מכל המטבחים במחירים שמתחילים ב-10 שקלים ועד 75 שקלים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר