"שינוי מרענן ומבורך": מה חושבים תושבי העיר על תוצאות הבחירות בראשון לציון?

"אני חושב שלליאל יש חלק גדול בניצחון", אמר אחד התושבים. מנגד הייתה גם ביקורת על הליך הבחירות "שיכל להיתבצע בצורה מכבדת יותר"

פורסם בתאריך: 15.11.18 12:12

ראשון לציון שינתה את פניה והתושבים מחכים לשינוי שהבטיח רז קינסטליך שזכה בבחירות לראשות העירייה. הבאנו לפניכם תגובות של כמה מתושבי העיר על השינוי בראשות העירייה.

אתי עמית אמרה כי "זהו שינוי מרענן ומבורך. אני חושבת שהגיע הזמן לתת הזדמנות לאחרים. היה לי ברור שדב צור לא ייבחר שוב בעקבות כל הפרשיות וחוסר שביעות רצון שהביעו תושבים כל השנה האחרונה ברשתות חברתיות. ייתכן ורז זכה כי לתושבים נמאס מלשמוע על פלילים ושחיתות – זה בטוח נתן לו יתרון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לנטלי טל הפריעה הדרך בה התנהלו הבחירות. "תהליך בחירות בעיר לא היה נעים דעתי. תהליך התעמולה והבחירות יכל להיעשות בצורה מכבדת ומכובדת יותר כלפי כל הצדדים" אמרה טל. לדבריה, "אני לא מופתעת במיוחד אחרי הסיבוב השני וההסכמים שנעשו בין חברי המועצות השונים. הציבור דרש שינוי ורענון לעיר. אני חושבת שמר דוב צור נכשל בעיני ציבור הבוחרים. הוא היה ראש עיר מוצלח לטעמי, נתן מענה לשביעות רוב תושבי העיר לאורך שנים רבות אבל הציבור אמר את דברו. רוב תושבי העיר מייחלים לשינוי ורוח רעננה".


טמיר כהן אמר כי "אני חושב שתוצאות הבחירות מעידות בראש ובראשונה על הרצון של התושבים בשינוי. עננת השחיתות שמרחפת מעל ראש העירייה, דוח מבקר המדינה, הפרוייקטים המוגזמים והתמוהים שהפכו להיות כל מה ששומעים עליו בעיר. התחושה שאין ראש עיר ששומע את התושבים, שרגיש לצרכיהם, נגיש ורגיש הביאו את התושבים לחפש דרך חדשה. ליאל ורז קיבלו את רוב קולות מחפשי השינוי שגם שמחו לדעתי לראות את ההסכם שנחתם ביניהם. אני מודה שלא ידעתי מי ינצח".


כהן הוסיף כי "אני חושב שלליאל יש חלק גדול בשינוי הזה ובניצחון. הדרך הנקייה והשקופה שבה היא ניהלה את הקמפיין, הביאה לה תומכים מאד נאמנים, שגם עברו כנראה כולם יחדיו יחד איתה לתמיכה ברז בסיבוב השני. פולטיקאית שכיבדה הסכם לאחר הפסד מאכזב והוכיחה שטובת העיר והתושבים היא שמובילה אותה היא ללא ספק דבר מעורר השראה ומחזיר לתושבים את האמון במערכת. לראות שאכן יש פה קואליציה, שיתוף פעולה, מגוון דיעות וגם שינוי בסדרי העדיפויות בעיר".

לעומת התושבים ששמחים על בחירתו של קינסטליך לאמיר עוז יש רגשות מעורבים בנושא. בסיבוב הראשון בחר עוז בליאל אבן זהר, כיוון שאבן זהר חתמה הסכם עם קינסטליך תמכה בו בסיבוב השני. עוז אמר כי "כיוון שאני מאמין בה, נעתרתי לבקשתה ובחרתי ברז קינסטליך בסיבוב השני. אני מאמין שבתור סגניתו, שניהם יצעידו את העיר קדימה. הן מבחינת השירות לתושב והן מבחינת תחבורה, חינוך ויצירת מקומות עבודה חדשים, כמו שיש בערים השכנות. בסופו של דבר, לציבור נמאס לראות את ההזנחה בעיר ולכן הוא בחר בראש עירייה חדש. אני גם מאמין שראש עירייה צריך לכהן מקסימום שתי קדנציות".


עוז הוסיף כי "ראיתי את הלך הרוח ברחובות, בקבוצות הוואטסאפ ובקבוצות בפייסבוק. אפילו בפורום המזוהה עם דב צור בניהולה של אביבית זרקון, היו קריאות רבות כנגד דב צור שבעיתם היא החליטה לחסום את כל מי שלא תומך בראש העירייה המכהן. הדבר התחזק אצלי יותר לקראת הסיבוב השני בו ראיתי את התמיכה הגדולה שקיבלו רז וליאל. זה למעשה היה מדד מנבא לתוצאות שראינו בסיבוב השני. – בסופו של דבר, לציבור נמאס לראות את ההזנחה בעיר ולכן הוא בחר בראש עירייה חדש."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. זאב (ולוולה) ביסקינד

    בסופו של יום, הציבור אמר את דברו.
    אי אפשר להתעלם גם משיעורי ההצבעה הנמוכים. לציבור התושבים נמאס מהשלטון הישן והם בחרו ברז.
    אני רק מקווה שרז יכבד את הבוחריםמויחד עם ליאל אבן-זֹהַר, יקיימו את כל הבטחותיהם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם כולם טוענים שדב מושחט צריך לזכור שרז עבד לצידו והוא ידע מכל מה שקרה .

  3. יקי מלץ

    הבחירות הללו היה בם צל כל הפרשה שבגינה נעצר לחקירה ראש העיר היוצא לצערנו הציבור לא חיכה להחלטת הפרקליטות באם כן יוחלק להגיש איזה שהוא כתב אישום כנגד דב צור או לא כאן הציבור גם שפט גם גזר את הדין (בצורה בה בחרו רוב תושבי העיר בראש העיר הנכנס ,לאור ההמלצה להעמיד לדין את דב צור ועוד בכירים בהנהלת העירייה זה דבר אחד אם מנתחים את התוצאות א יש "שחקנים חדשים " יש עתיד " ושתי מפלגת של יוצאי בריה"מ וכן שינוי תמוה בבחירה של הציבור החרדי ואו הדתי שחלקם בחר בדב צור לרשות העיר וחלקם בחר ברז ראש העיר הנבחר כאן המקום להעיר כי בכהונה שהסתיימה של דב צור הייתה השקעה רבה גם בציבור הדתי וגם בכלל כך שהמושג הכרת הטוב כנראה אבד שנית העיר נמצאת בתנופה ובוודאי רז כראש רשות הנבחר ימשיך את העשייה יחד אם כל חברי הקואליציה כאן המקום יש שוב להעיר להאיר כי ראוי לקבץ סיעות גם אלו שלא בחרו בראש העיר הנכנס רק קואליציה רחבה תיתן מענה ודחיפה של פיתוח העיר רק התגברות על המחלוקות והמתחים שהיו בזמן הבחירות האשמות הדדיות וכו' יש מקום הכל לשים בצד כי יש תחומים בהם בה העיר מצפה להמשך עשיה בתחום החינוך,תשתיות עתידיות בשטח מחנה סרפנד וכו' תרבות ,וכו' נקווה שאכן כך יהיה הערה נוספת אם עו"ד אבן זוהר הייתה מתמודדת מול צור והיא הייתה נבחרת אז זו הייתה אופרה אחרת לחלוטין אך הנחה זו נשארת כהנחה או משאלה אך נבחר ראש העיר חדש ונאחל לו ולכל חברי הקואליציה ברכת ברכת והצלחה למען התושב ונקווה שכל ההסכמות אם כל הסיעות וההבטחות אכן יבואו הלכה למעשה לקיומם

  4. ראובן אלמגור

    איזו מערכת בחירות סוערת. טוב שהסתיימה.
    יא אללה יא בודו!!!!
    פוש!!! גדייטי????

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר