חברי המועצה מפרגנים לקינסטליך: "בחירתו לראש העיר משמחת"

עו"ד ליאל אבן זוהר ואסף דאעבול שתמכו בראש העירייה החדש, דורון אוזן שלא עמד בהסכם ונוספים מגיבים על זכייתו ברוב קולות מוחץ. עג'מי: "בטוח ומאמין בהצלחתו"

פורסם בתאריך: 14.11.18 14:30

רז קינסטליך נבחר אמש (שלישי) לכהן כראש עיריית ראשון לציון, ברוב מוחץ של 69%, את ראש העירייה בארבע השנים האחרונות דב צור. לאחר ההודעה על ניצחונו חברי המועצה הגיבו בשמחה ופרגון גדול לקינסטליך. לפני סבב הבחירות השני חתם קינסטליך יחד עם שלושה חברי מועצה נוספים, שבמידה ויתקיים סיבוב שני הם יתמכו במועמד שיעלה מהם נגד צור בכדי להחליף את השלטון בעירייה, בהם עו"ד ליאל אבן זוהר ואסף דאעבול שתמכו בו ודורון אוזן שלא עמד בהסכם.

חברת המועצה עו"ד ליאל אבן זוהר, שתמכה בו בסיבוב השני, וצפוייה להיות סגנית ראש העירייה אמרה כי "זה יום מרגש ומשמח לראשון לציון. החלפת השלטון מלמדת שהציבור בעיר אינו אדיש לשחיתות ולמנהל תקין, וחפץ בניקיון כפיים בהנהלת העירייה. היום יצאנו, עם קואליציית השינוי בראשות רז קינסטליך, לדרך חדשה. אני מאמינה שנביא לעיר את הניקיון, החזון והשיתוף לטובת התושבים, שהעיר משוועת אליהם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מוטי עג'מי שהיה יד ימינו של דב צור ושינה תמיכתו לקינסטליך בבחירות האחרונות, איחל לו ברכות לרגל הזכייה. עג'מי אמר כי "רז הוכיח שביכולתו לאחד כוחות לטובת העיר ואני בטוח ומאמין בהצלחתו".  

דורון אוזן,שחתם על הסכם הרביעייה אך הפר אותו בכך שתמך בדב צור מסר כי "הציבור בראשון לציון עשה את בחירתו , אמשיך לשרת נאמנה את העיר ותושביה. אני מאחל בהצלחה לרז, וברכת תודה לראש העיר היוצא, דב צור".

חבר המועצה אסף דעבול שתמך אף הוא בקינסטליף אמר כי "כל הכבוד לרז על הקמפיין כולו. אני תקווה שאכן יצליח לקיים את הבטחות הבחירות של כל הסיעות למען תושבי העיר . בשיחותי איתו לפני כשבוע הבנתי שאכן הוא מתכוון לעשות זאת ולבצע מהפך בהתייחסות . כך שאני תקווה ואמונה שאכן יעשה זאת ואז כל תושבי העיר מקטן ועד גדול יהנו מכך . אהבתי כי שאמר בראיון אתמול מיד לאחר ניצחונו שיעלה את ההנחה לגיל השלישי ואם ימשיך כך יצליח. אני מאחל לעיר, לתושבים ולרז הצלחה רבה". בימים האחרונים נפוצו שמועות על כך שלא "שומעים מספיק" את דעבול כיוון ששינה את תמיכתו לצור, לדבריו, אביו בבית החולים ולכן היה פחות מחובר לסיבוב הבחירות הנוכחי.

ד"ר אפי משה, מסיעת "צעירים וסביבה" של אוזן, אמר כי "כל הכבוד לרז שהצליח להדיח ראש עיר מכהן. מדובר בהישג יוצא דופן ואני מברך אותו על כך. אני מאחל בכל ליבי לרז בהצלחה רבה. אנו זקוקים להצלחתו למען העיר ותושביה. באופן אישי אשמח, כחבר מועצה לעמוד לרשותו בכל הנוגע לניהולה הפיננסי והכלכלי של העירייה. יחד עם רז , דורון, ליאל וכלל נבחרי הציבור אני מקווה שנוכל להוכיח לתושבים שיש גם דרך אחרת, דרך נטולת אינטרסים, נקיית כפיים, דרך נקייה וישרה שבה אנו הנבחרים הופכים למשרתי הציבור ולא להיפך".

יו"ר סרוגים אוהד אוזון שתמך בצור אמר כי "אני מברך את רז בהצלחה רבה בתפקיד החשוב ביותר בעיר. אין ספק שנצחונו של רז ורשימתו יחד עם שותפיו מרשים ויביא רוח חדשה ודרך ניהול שונה. לנו כמגזר דתי חשוב שיקיים את הבטחותיו כפי שבאו לידי ביטוי בשיחותי הרבות איתו בנושא הסטטוס קוו, ולהצעיד את החינוך הדתי בעיר כמה צעדים קדימה מהמקום בו הוא נמצא ואעמוד לרשותו ככל שיבקש לצורך כך".

איתן שלום שעומד בראש התנועה החברתית הירוקה מסר כי "הציבור אמר את דברו, אני מקבל את התוצאות. קם בבוקר ואומר תודה על מה שיש. צריך לכבד את הציבור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. האמת

    עיתונאים אתם בטח לא, אם הייתם מתאמצים קצת לבדוק במקום ללקק לראש העיר הנבחר בכותרת דמיונית , הייתם רואים שהוא ניצח בפער של 5.32% בלבד. 52.66 מול 47.34 לצור. אבל עיתונאות אמיתית זה לא הצד החזק שלכם.

  2. מאיה

    הלוואי שדורון יתחבר לרז לקואליציה.
    יש לו הרבה ערך מוסף לתת לעיר ולתושבים..

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר