"פיתוח חינוך ומעורבות תושבים": הכירו את ראש העירייה החדש

המנצח בבחירות לראשות עיריית ראשון לציון רז קינסטליך נמצא בזירה הפוליטית-מקומית מעל לעשור. לדבריו, "תהליכי שיתוף ציבור מעודדים ריבוי דעות ומונעים שחיתות שלטונית"

פורסם בתאריך: 14.11.18 14:58

רז קינסטליך נבחר הלילה (רביעי) לראשות עיריית ראשון לציון, לאחר שגבר על דב צור בפער של 5% מהקולות. קינסטליך הצהיר כי בכוונתו לשתף את ציבור התושבים בצעדים ובהחלטות של העירייה. "רשות מקומית תקינה החותרת למצוינות, חייבת להתנהל על פי עקרונות של שיתוף ציבור, לא רק בהצהרת כוונות ובשחרור סיסמאות של 'הצבת התושב במרכז', אלא ביישום פעולות", אמר קינסטליך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדבריו,"בהתאם, אני מתכוון לשתף להיוועץ עם ועדי השכונות, ההורים והתושבים. בכוונתי לשלב את התושבים בעשייה ובקבלת ההחלטות, להתחשב ולהיות קשוב לציבור". קינסטליך הוסיף כי "תהליכי שיתוף ציבור מעודדים ריבוי דעות ולעיתים נותנים תחושה של עיכוב פתרונות, אולם אסור לנו לשכוח שהם ורק הם מעודדים ניהול תקין ומצוינות עירונית ובעיקר הם מונעים שחיתות שלטונית".

ראש העירייה הנבחר מתכוון לכונן רפורמה חינוכית בראשון לציון, "גן קטן-יחס גדול". הרפורמה דוגלת בהכפלת מספר גני הילדים על מנת להגביר את היחס האישי לו זוכה כל ילד. הוא אף הוסיף כי מתחייב לפתוח חוגים מסובסדים לילדים בחינוך הפורמלי והלא פורמלי. קינסטליך דוגל בהצבת גני החינוך המיוחד בסמיכות לגני החינוך הרגיל בכדי לייצר היכרות משותפת, יחסי חברות ושיתופי פעולה הדדיים. עוד בתחום החינוך מתוכננת השקעה בצוותי הגנים באמצעות הקמת מרכז עירוני להכשרת גננות וסייעות חינוכיות ותכניות תגמול שונות.

קינסטליך בן ה-40, נשוי לגלי ואב לריף, נולד בראשון לציון והתחנך בה, את שירותו הצבאי עשה בחיל האוויר כקצין. הוא הקים את סיעת "ירוקים פלוס צעירים" כתנועה א-פוליטית בשנת 2003 שנבחרה לחלק במועצת העיר, בעודו בן 23 בלבד.

קינסטליך כיהן בעבר כסגן ראש העיר ובהמשך כממלא מקום ראש עיריית ראשון לציון. בנוסף, החזיק בתיק הביטחון העירוני וממלא מקום יו"ר הדירקטוריון בחברה העירונית ראשון לציון לביטחון ולסדר ציבורי – העוסקת במתן שירותי ביטחון לתושבי העיר, מוכנות למצב חירום, ביטחון שוטף, אכיפה ופיקוח על חוקי העזר העירוניים. במהלך העשור האחרון סיעתו של קינסטליך פעילה בתחומים רבים בזירה הציבורית ברחבי ראשון לציון, והעשייה שלה מתפרסת על הישגים בתחומים רבים.

במסגרת פעילותו, קידם קינסטליך נושאים רבים בעיר – הקמת תחנת הרדיו FM106, הקמת בית לחייל המשוחרר, מתן מימון למתקיני מערכת סולארית, חלוקת פחי מחזור, פרויקט "מבט ראשוני" להגברת הביטחון האישי של תושבי העיר, פריסת סיבים אופטיים והפיכת ראשון לציון לעיר חכמה, התוויית תפיסת הביטחון ומוכנות החירום בעיר, קידום הקהילה הלהט"בית וחיזוק קשריה עם העירייה, פיתוח דרכי תחבורה וגישה לשכונות, קידום "תחבורה חברתית" בשבת, הקמת גינות הכלבים בעיר והנגשתן לציבור בעלי המוגבלויות, מאבק על מחירי המזון הבריא בקפיטריות ובמכונות ברחבי התיכונים, הכנסת תפריטים צמחוניים וטבעוניים למסעדות ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אדם

    לראש העיר הנכבד רז קינסטליך בחרתי בך בסיבוב השני ( בראדון אליאל)
    כעת פתור בבקשה את הפקק במושה דיין בבוקר ממערב למזרח "הפקק המוביל לכביש 4 וגם חוסם את הנסיעה לחלק השני של העיר.
    פתרונות מידיים צור חציצה בין הנתיב הימני לאחרים ומבלי לתת אפשרות לפנות שמאלה לכביש 4 על ידי גדר הפרדה כך יהיה ניתן לנסוע ממערב לעיר עצמה ולא להשתרך מאחור.
    שלב שני , הרחב את הנתיבים יש מספיק שטחים משני צידי הדרך.
    שלב שלישי מחלף המעלה ישירות את הרכבים לכביש 4 צפון ללא התעכבות ברמזור הגשר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר