ח"כ יואל חסון מצהיר: תומך בדב צור לראשות עיריית ראשון לציון

נמשך מצעד התומכים לקראת יום שלישי הקרוב. כעת יו"ר המחנה הציוני, תושב ראשון לציון, ששמו עלה כמתמודד אפשרי בבחירות לראשות העיר, מתגייס לטובת דב צור

פורסם בתאריך: 11.11.18 10:17

יו״ר סיעת המחנה הציוני ותושב ראשון לציון, ח״כ יואל חסון, ששמו עלה כמתמודד אפשרי להראשות עיריית ראשון לציון, הודיע היום (ראשון): ״אני תומך בדב צור במרוץ לראשות העירייה״. בתגובה אמר צור: "אני נפעם מהיקף ההצטרפות של כל הכוחות החיוביים בעיר, שרוצים בהמשך הצלחתה ושגשוגה ועושים הכל על מנת שלא תיפול בידיים לא מנוסות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לקראת הסיבוב השני בבחירות לראשות העירייה שיתקיים ביום שלישי, נמשך מצעד התומכים בין שני המתמודדים, דב צור ורז קינסלטיך. כעת, מצטרף למחנה של צור גם ח"כ חסון, מי ששמו עלה כמתמודד אפשרי לראשות עיריית ראשון לציון. "אני תומך בדב צור לראשות העיר. אני יודע שמבין שני המועמדים, דב הוא האדם הראוי והמתאים ביותר להמשיך להוביל ולנהל את ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל", מסר הבוקר חסון, "כמי שחי בראשון לציון, אני רואה כי בעשור האחרון דב צור הצעיד את העיר להשגים רבים. אני קורא לכל תושבי ראשון לציון להצטרף אליי ולהצביע לדב צור לראשות העיר".

צור הודה לח״כ חסון על תמיכתו ומסר: ״ראשון לציון היא העיר הכי טובה בארץ. לתת אותה בידיים חובבניות זה טירוף הדעת וויתור על כל מה שהשגנו כאן יחד למען איכות החיים של כלל תושבי העיר. אני קורא לכל הציבור לצאת להצביע ביום שלישי. זו מלחמה על הבית״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר