דוד ביטן. צילום: אביב חופי
דוד ביטן. צילום: אביב חופי

חיבוק דב: ח"כ ביטן קורא לתמיכה בצור לקראת הסיבוב השני

מי ששימש כסגנו של דב צור וכיכב לצדו בפרשה שהסעירה את העיר, קורא להצביע לצור בסיבוב השני. צור שהתייחס לנושא בראיון ברדיו אמר: "לא דיברתי עם ביטן מעל לשנה. זה נעשה ללא ידיעתי"

פורסם בתאריך: 9.11.18 10:47

לקראת הסיבוב השני בבחירות לראשות עיריית ראשון לציון: ח"כ דוד ביטן קורא לתמוך בדב צור. ביטן, ששימש כסגנו של צור, ועמד במרכז החקירה המשטרתית המכונה "פרשת ביטן", שבה חשוד גם צור. בפרשה, שהתפוצצה לפני כשנה, חשודים השניים בשוחד, מרמה והפרת אמונים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ביום שלישי יתקיים הסיבוב השני בבחירות לראשות העירייה, שבו יתמודדו דב צור ורז קינסטליך. במהלך השבוע האחרון היו עסוקים שני המתמודדים בגיוס וגיבוש תומכים מקרב המתמודדים לראשות העירייה בסיבוב הראשון וראשי הסיעות שנכנסו למועצה. כעת, מתברר כי צור מקבל תמיכה ממי ששימש כסגנו עד שנת 2016 וכיכב לצדו בפרשה שהסעירה את ראשון לציון השנה האחרונה.

עבור צור התמיכה פחות נוחה בעקבות "פרשת ביטן". אתמול (חמישי) בראיון שהעניקו צור וקינסטליך בתוכנית "דקלסגל" בגלי צה"ל לירון דקל ועמית סגל, טען קינסטליך כי ביטן מסייע לצור ואף נפגש עם דמויות פולטיות כדי לחזק את כוחו. צור נשאל על כך ואמר: "אני לא דיברתי עם ביטן מעל שנה, גם אם יש חתונה או אירוע אני מתרחק ממנו כמו מאש, לא בגלל שהוא עשה לי משהו רע, יש עניין של הגיינה ציבורית. מה שהוא עושה זה ללא ידיעתי".

הבעת התמיכה של ביטן נעשתה במקביל לתמיכה של סיעת הליכוד במועצת העיר. בשיחה עם "השקמה ראשון לציון" אמר ביטן: "אמרתי בכנס של הליכוד להצביע לדב צור, הליכוד בראשות יוסי חממי בעיר חתם עם דב צור ואני חבר ליכוד. אני לא יחצ"ן אבל תומך בו. הוא ראש עיר טוב וצריך להישאר".

בתגובה לדברים נמסר ממטה דב צור: ״רז קינסטליך בלחץ גדול. מידע קשה ובעייתי מאוד מתגלגל בשבועות האחרונים ומאיר באור חמור את התנהלותו של העסקן הצעיר. אתמול והיום הפיץ קינסטליך מאות אלפי הודעות שקריות. הן ייבחנו במישור הפלילי על ידי המשטרה. בימים הקרובים מאוד הכל יתבהר. ביחד ננצח ונחזיר את השפיות לעיר. שבת שלום״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

17 תגובות
  1. ערן

    ספין בחירות עלוב של קינסטליך השפן. לא מענייו, תתקדמו וחפשו ספין אחר.

  2. יעל

    השקמה ראשון לציון, אין לכם מה לפרסם אז מפרסמים את השטות הזו? למחנה של רז ניגמרו החומרים הרגילים של דברי הסתה אז מנסים מזלם עם שטות זו?

  3. אלכס לוין

    כל הכבוד. הלך העורב אצל הזרזיר.
    יותר נכון שני חברים לדרך. לבטח תהיה להם עוד דרך ארוכה ביחד מעניין עד כמה הם חושבים שהציבור מטומטם. חברות בדם בין שניהם.

  4. דניאל

    הלך עליך צור
    כנראה הוא לא אוהב אותך בגלל זה הביע את תמיכתו בך
    תתרחק מימנו מרגב מיקי זוהר והסתום מכולם אמסלם.
    שיהיה לך בהצלחה

  5. דודו

    אם הוא ראש עיר טוב אז איך כל העיר עומדת כל בוקר משש בבוקר עד תשע בפקק היציאה לכביש גהה.אי אפשר להציב סדרנים שוטרים שיפתחו את הפקק היומי הזה.או שלראש העיר לא איכפת.כמו שלא איכפת לו מאנטנות סלולריות שיושבות צמוד לתושבים במרחקים שמחוץ לחוק בישראל.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צור מנסה לרחוץ בנקיון ידיו הוא לא יכול להתחמק מהשותפות עם ביטן. קינסטליך לא יכול להמציא את התמיכה של ביטן בצור. הגיע הזמן שהעיר תתנער ותשתחרר מהבוחש התמידי שכל ימיו לא עסק אלא בתככים. הרי ירד בזמנו גם לחייו של מאיר ניצן. די!!!! לך הביתה צור

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כנראה שגם השקמה נקנתה ע"י צור. לכן לא מוכנים לקבל תגובות נגדו. כי היום נכתבו דברים אחרים מאשר בשבוע שעבר

  8. שמביקו

    דבע צור איך יתכן שכל חודשים הארנונה מתיקרת והדירה אותה הדירה הלא גדלה בכלל ואתה עוד טוען שהורדת את מחירי הארנונה
    אפס מאופס

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם יש אפשרות שיד בחשה בעיריה והגדילה חשבונות מים? בכמות כפולה ומכופלת?לא להאמין!!!!2 בני זוג אותו שעון..אותה כמות מים!!!אבל הסכום הוכפל…שימו לב תושבים !!! החשבונות הולכים ותופחים ללא שליטה שלנו!!!בשיחה שתהיה…תשלמו ואנו מבדוק אם היתה?או קיימת נזילה..התשובה הניצחת!!!התושב אשם …השעון?או נזילה???

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר