הסיבוב השני בראשון לציון: מדוע רז קינסטליך לא הגיע לעימות הטלוויזיוני עם דב צור?

שני המתמודדים לראשות עיריית ראשון לציון אמנם לא נפגשו לעימות טלווזיוני, אבל זה לא עצר אותם מלתקוף זה את זה

פורסם בתאריך: 1.11.18 13:04

המתקפות ההדדיות עם בין דב צור ורז קניסטליך, החלו כבר בליל הבחירות, לאחר שהתברר שהשניים יתמודדו בסיבוב השני לראשות העיר. אתמול (רביעי) סיפקו השניים פרק נוסף בדרמה שתימשך, קל להניח, עד הבחירות שיתקיימו ב-13 בנובמבר.

אתמול, כיממה לאחר הבחירות המקומיות, הוזמנו צור וקינסטליך לתוכנית החדשות "מהדורה ראשונה" של חברת החדשות המשודרת בערוץ 12. זאת, במטרה לערוך עימות בין השניים. אלא שמהר מאוד מתברר, בדיאלוג הקצר בין המגיש אורן וייגנפלד לבין צור שקינסטליך בחר שלא להגיע. "רז ויתר על הראיון המשותף איתך", פנה וייגנפלד לצור, שמהיר להשיב: "לא ראיון משותף – עימות". צור הסיף שקינסטליך בחר שלא להגיע "מסיבות ברורות", וציין: "אתם ביקשתם ממני להתעמת איתו פה באולפן, אני הגעתי, התכוננתי, והכיסא לידי מיותם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אז מדוע לא הגיע קינסטליך לראיון? תלוי, כמובן, את מי שואלים. דוברו של צור, ליאור חורב, הוסיף כי "הסכמנו לעימות בערוץ 21. ראש העירייה דב צור הגיע כמתוכנן וגילה שרז קיבל רגליים קרות וברח. הראיון התקיים בלעדיו".

רז קינסטליך אמר כי: "אני מבין שדב צור בלחץ. כמועמד המוביל על פי הסקרים לניצחון בסיבוב השני קיבלתי פנייה להגיע לראיון משותף עם דב צור, כשעתיים לפני שהראיון התקיים. לצערי, לוח הזמנים שלי לא אפשר לי להגיע. כרגע, מירב המאמצים שלי מופנים לרכז סביבי את שאר המועמדים על מנת לממש את רצון רוב תושבי ראשון ולסיים את כהונתו של דב צור. אני מקווה שהיה לדב ראיון פרידה מוצלח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. מי שמכיר את רז יודע את התשובה

    הוא פשוט לא יודע לדבר.
    תשאלו אפילו את התומכים שלו
    האם רז התראיין בשידור חי פעם? האם הוא עלה בלייב בפייסבוק?
    האם הוא פעם נשא נאום של יותר מדקה באירוע?

  2. שירן

    לרז הצעיר יש יהירות וגאוה וזה מוד פוגע בסיכויים שלו להצליח, מעט ענווה לא תזיק לו.
    אני באופן אישי לא ממצדדי דב צור ובכל זאת אני לעולם לא אבחר באדם כמו רז.

  3. מישהו

    רז ייקח את הבחירות בגדול.
    אף אחד מכלל המועמדים לא בעד דוב צור.
    בבחירות לכנסת – לא היה סיבוב שני. פשוט היו מספחים את הקולות האחרים.

    רז – מלך!!! 13/11 חגיגה! אתה תהיה ראש עיר מעולה!

  4. תושב העיר

    ההתנשאות של רז היא זו שתוביל למפלתו וכל ההסכמים וההתחייבויות שהוא עושה עם אחרים שכביכול מנעו ממנו להגיע לראיון..לא נשמעים כמו עתיד ורוד ונקי לעיר

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רז אני מצביע לך גם שמתי שלט שלך הייתה חייב להגיע לרעוין. אני רוצה להכיר אותך יותר

  6. jolly

    רק לפני כמה ימים אמרו ופסקו בבטחה שרז לוקח בגדול
    ומה קרה מאז ?
    הוא הובס ולקח ברצינות את הסרט של הדודה על השחיתות שלו ונעלם לא בטלויזיה לא בתיקשורת ועבורו עונים כל תומכו באמירות והצהרות כמו תוכי ולהקת מעודדות רקררקרז …

    לכן לא צריך להתרגש גם בסבב שני כי דב ימשיך לעוד חמש שנים ורז ימשיך לצבור עוד דודה שתספר על עוד ועוד מיבנים שרכש ושחלקם בבעלותו העקיפה..

    אנו מאחלים לו לקנות הרבה דירות ,להמשיך להתנשא ביהירות כאילו בנה את ראשון מיסודה ועומדת איתנה בזכותו..כשבפועל אין לו כל הישג מוכח וכל מסע הבחירות התמקד להעסיק מטה משומן להשרצת רפש על כל המתמודדים האחרים אזי מן הראוי שרז יעזוב אותנו כי אחד שמפחד
    להופיע בתיקשורת עקב זה שידברו על הסרט של הדודה נראה בדיחה מהלכת..

    והכי מעניין שהגברת ליאל לא מגיבה על
    החשדות לשחיתות שסיפרה הדודה
    על המליונים ועל המיבנים של עשרות מליונים פתאום ליאל האישה שהיה חשוב לה נושא השחיתות שעובד ציבור במשך עשור גרף דרך לא דרך לכאורה הון ונכסים ואיך זה יתכן בכלל .

    אז התושבים לא טמבלים ועד לרגע זה האדון רז לא עונה בכלל גם וכשהיה צריך להיות מול דב בערוץ 12 ופתאום נעלם כי כנראה פחד שהכתב היה שואל אותו שאלות שלא לטעמו…וגם אנחנו התושבים שואלים איך מגיעים לעושר כזה רק ממשכורת של עובד ציבור.

    וכן, מעניין הוא שהגברת ליאל כנראה החליטה לדלג על הנושא הזה בכדי לזכות בכיסא לצידו …אבל רוב התושבים לא פריירים הם ירצו תשובות ובמידה ולא ינתן יצביעו לדב צור גם בסבב השני. דברי הדודה שמוכנה גם לאמת דבריה בפוליגרף ללא פחד מתגלה לתושבים שזוהי חשיפה וחומר למחשבה .

    כל ההתנהלות של המתמודדים מול צור זה חומר חשוב לתושבי העיר הנפלאה ראשון לציון וזה אמר ואומר גם בסבב שני דרשיני בבחירת ההצבעה בקלפי .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר