תלונה במשטרה ודיווח על משקיף שסולק: דעבול מודאג מההתנהלות בקלפי

המתמודד לראשות העירייה טוען להתנכלות כלפי נציגיו בקלפיות: הוגשה תלונה למשטרה ולוועדת הבחירות

פורסם בתאריך: 30.10.18 15:11

יום הבחירות סוער במיוחד עבר המתמודד לראשות העיר ראשון לציון, אסף דעבול. כבר בשעות הבוקר הגישה ג'נט דעבול, אשתו של אסף, תלונה במשטרה בטענה להתנהלות בלתי תקינה בקלפיות, כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון". כמו כן, פנו בני הזוג דעבול לוועדת הבחירות המרכזית וטענו לחשד לזיוף.

בנוסף, לטענת דעבול משקיף ממטעמו הגיע לקלפי כשברשותו כל האישורים הרלוונטיים על ידי משרד הפנים. למרות זאת, יו״ר הקלפי החליט למנוע ממנו לבצע את תפקידו והורה לו לצאת. "זה לא הגיע לעימות פיזית, אך יו"ר הקלפי דיבר אליו בחוצפה ולא נתן לו לבצע את תפקידו", מסרו ממטה הבחירות של דעבול.

עוד מוסיף דעבול כי דבר דומה נרשם גם בקלפי נוסף, שגם בו נציג שאמור היה לשבת בקלפי לא הורשה להיכנס, למרות שהיו בידיו כל האישורים הרלוונטיים. גם במקרה הזה ללא סיבה וללא אף הסבר. "מילאנו את כל הפרטים הנדרשים ועם הגעתו לקלפי נאמר לו שהוא לא יכול להיות בוועדה", טוענים במטה דעבול.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

תלונות נוספות במטה הן על על פתקי הצבעה שהוחתו, פתקים שהוצעו מקלפי והחלפו בכאלה של מתמודדים אחרים. "הבחירות הללו הן על טוהר המידות ונגד השחיתות, לצערנו ההתנהלות לא תקינה גם ביום הבחירות עצמו. אנו מצפים למערכת בחירות נקייה והוגנת״, אמר דעבול

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר