הסרטון שבו דודתו של קינסטליך מטילה ספק ביושרו: שלב ההאשמות

עוד שיא במערכת הבחירות בראשון לציון: סרטון משפחתי המכפיש את קינסטליך הופץ הבוקר. מטה קינסטליך: "שפל חדש במערכת הבחירות שצור הפיץ". מטה צור בתגובה: "לנהל עיר זו לא יחצ"נות למסיבות"

פורסם בתאריך: 29.10.18 14:02

הדרמות והמאבקים במערכת הבחירות בראשון לציון ממשיכים להפתיע ולשבור שיאים. היום (שני) כיממה לפני הבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר ראשון לציון ניחתו שתי מכות על המתמודד לראשות העיר רז קינסטליך: סרטון שבו מופיעה דודתו, יוכי בן שמעון, המטיחה כלפיו האשמות קשות וטוענת לפער בין תדמיתו הציבורית לאופיו האמיתי.

הסרטון שהופץ בין התושבים גרם לסערה במחנה קינסטליך. זמן קצר לאחר שהופץ הסרטון יצא המטה של קינסטליך בהודעה: "אין לי ספק שהלחץ והפניקה במטה של דב צור הביאו אותו לעשות דברים נמוכים ביותר בעיר ואף בארץ. הסרטון המביש שהפיץ מהווה שפל חדש במערכת הבחירות שהפיץ, שאנני מתכוון להתייחס אליו מפאת כבודם של הוריי ואהבתי למשפחתי ומפאת צנעת הפרט. איני מתכוון לפרסם את הסיבות ואת הדברים העומדים מאחורי הדברים השקריים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עוד נמסר כי "זהו רגע של מבחן מוסרי לכולנו, לי, להורי, למשפחתי, לקרובי וגם לכם שיכולים לומר לא לקמפיין כל כך נמוך המשתמש באישה בשעת צערה. אין בי כעס על הדברים ואיני שופט אדם בצערו. בואו נפעל ביחד למען פוליטיקה אחרת ונקיא מתוכנו את השימוש הנלוז בסרטון כל כך זול ומביך". ההודעה הופצה ברשתות החברתיות וכן בהודעות SMS שנשלחו לתושבי ראשון לציון.

בתגובה לדברים, מטה צור שהואשם בהפקת והפצת הסרטון, מסר: "לצערנו הרב אחד המועמדים נמצא באיבוד עשתונות מתמשך. לצערנו, חוסר ניסיון, כניעה ללחצים והיעדר עמוד שדרה מביאים אותו לטעון טענות שקריות, דיבתיות ומופרכות, כאילו אנשיי מפיצים סרטונים כלשהם, העוסקים בו ובמועמדותו ברשת. עשרות אלפי תומכינו ופעילינו מנהלים מערכת בחירות חיובית, עניינית לטובת העיר ותושביה. איננו עוסקים ולא עסקנו בתעמולה ילדותית שאיננה מכבדת את ראשון לציון כעיר מובילה בישראל. לנהל עיר זו לא יחצ"נות למסיבות. זו לא חלוקת הזמנות למועדונים. בקרוב כל זה ייגמר ונוכל לחזור לנהל את העיר בצורה מקצועית, בוגרת, עניינית ומלאת ניסיון".

ואם לא די בכך, אתמול נפרץ המטה של קינסטליך שנמצא ברחוב הרצל בעיר. הפורצים קרעו קרעו את השלטים, ניפצו את מכל הבא ליד והותירו הרס רב במקום. קינסטליך הגיש תלונה במשטרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר