רואי יגנה ויאסו זללו. רוצים להביא שינוי לראשון לציון
רואי יגנה ויאסו זללו. רוצים להביא שינוי לראשון לציון

רואי יגנה: "סיעת ביחד תתמקד במה שחשוב לתושב עצמו"

הפעיל החברתי רואי יגנה החליט להכנס לפוליטיקה המקומית וקיבץ סביבו נבחרת שרוצה להביא שינוי לעיר

פורסם בתאריך: 25.10.18 11:47

שבוע אחרון לבחירות וסיעה חדשה שרוצה גם היא לקבל את הקול שלכם במועצה, סיעת "ביחד". רואי יגנה, דמות מוכרת בעיר נמצא בראש הרשימה, ולאחריו יאסו זללו (36) פעיל חברתי משכונת רמת אליהו, ליאם רובין (23) ודודו פדידה (30). זוהי סיעה בראשית דרכה שמורכבת מצעירי העיר, בעלת אנרגיה ורצון לייצור למען צעירי העיר ולמען תושבי העיר כולה .

הסיעה תתמקד בראש ובראשונה בקשר עם התושב והצבת התושב במרכז, ותתמקד בתחבורה, חינוך, תיירות ותעסוקה לחיילים משוחררים, סטודנטים ובעיקר לבני 45 פלוס.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


יגנה מוכר בפוליטקה הארצית והמקומית בשל עשייתו הרבה: "מאז שאני זוכר את עצמי, תמיד הייתי מעורב ופעיל חברתית ואדם שרגיש לעוולות ציבוריות", הוא מספר, "תמיד האמנתי שאני אסתדר בכוחות עצמי ושיש לי את היכולת לתת מעצמי למען האחר וכך היה בהיותי פעיל חברתי במסגרת מחאת הדלק, מחאת הדיור ועוד. במסגרת פעילותי הציבורית עסקתי כיועץ לח"כ מייקל אורן ולשר הכלכלה והתעשייה ח"כ אלי כהן צברתי ניסיון פוליטי רב והבנתי שללא עשייה ציבורית אמיתית לא יהיה ניתן להביא שינוי חברתי במדינה. עם זאת, אני חייב להודות, שאת ההבנה העמוקה, עד כמה פעילותי הציבורית לא הייתה מספקת הגעתי רק במסגרת פעילותי הציבורית כסטודנט במכללה למנהל. רק במסגרת זו, כאשר התחלתי לפעול עם שותפיי לדרך לאגודת הסטודנטים, הבנתי לעומק את המורכבויות עמן נאלצים להתמודד אנשים עם מוגבלויות על בסיס יומיומי. לכן אם יש דבר שהבנתי, הפנמתי ובאמת למדתי בעניין, הוא שחשוב לשלב בתהליכי קבלת ההחלטות את אותם האנשים עבורם מיועד השירות ובכך מתקבלות החלטות בשיתוף ציבור אמיתי ובמענה לכלל האוכלוסיה. מה שהוביל אותי להצטרף לעמותת "נכה,לא חצי בן אדם" עם אלכס פרידמן להעלאת קצבת הנכות לשכר מינימום, במאבק זה הגענו להישג משמעותי של העלאת הקצבה מ-2,342 ל-3,272 שקלים, העלאה שלא נעשתה 16 שנה. כמו כן כיהנתי כחבר בוועדת נגישות של עיריית ראשון לציון ב-5 שנים האחרונות".

 

יגמה ממשיך ושוטח את מצעו ואומר: "אני מאמין שהמערכת הציבורית במדינת ישראל ובראשון בפרט חייבת להנגיש את עצמה לכלל האוכלוסיה וכנבחר ציבור אדאג לכלל הציבור ובשיתוף פעולה במעורבות חברתית של התושבים בניהול העיר ושיפור פני החברה. הצוות שאיתי בסיעה רוצה לייצג את כל שכבות האוכלוסיה בראשון לציון יאסו זללו, בוגר התוכנית לניהול סכסוכים וגישור באוניברסיטת תל אביב, איש תקשורת, יזם ופעיל חברתי רוצה לייצג את העדה האתיופית והשכבות המוחלשות בעיר. יאסו היה לאורך כל הדרך בשביל העדה, חשף פרשיות , נאבק בגורמים העירונים ובעיקר דאג לחיזוק צעירי העדה ושמירה על המסורת והתרבות האתיופית.  רובין הוא הבעלים של אתר קורמו, שמטרתו לקדם את הלימודים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, שתנגיש את הלמידה לכל אדם, במחירים נמוכים ושווים, בשל גילו הצעיר (23) ובשל היותו טרנסג'דר, הוא רוצה להיות הפנים של הקהילה הלהט"בית ואחרון הוא דודו פדידה בוגר תואר ראשון בהנדסה מכנית באוניברסיטת תל אביב ורוצה לייצג את הייטקיסטים ולטפל בנושא התחבורה הציבורית. כיום אין מקומות תעסוקה לתושבי העיר בתחום ההייטק שגורם לעזיבת תושבי העיר. ההיי טק הוא הפנים של מדינת ישראל כיום בעולם ובראשון לציון אין מספיק חברות שישאירו את מי שגדל כאן" הוא טוען.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר